Hallo Joris,
Hieronder mijn eerder geposte idee, ik heb er even een plaatje van gemaakt:
Dus de motoren achterin de WTC, in rood de koppelingen met een tussenas. De verhoudingen kloppen niet, en het staat niet in lijn, is maar even snel getekend. De eigenlijke schroefas is dan gelagerd in de stut achteraan, en het punt waar ze de romp binnen komt. Het getekende stuk WTC blijft dan uiteraard aan het achterschip zitten, de koppeling zit verder naar links. I.p.v. koppelingen is mogelijk ook dikwandige siliconenslang te gebruiken, hangt een beetje van de hoeken die de assen onderling maken af. Zo ben je ineens veel vrijer in de motorkeuse. Een als ik het goed kan beoordelen op de foto's van Mathijs gaan die hoeken best meevallen.
Hieronder mijn eerder geposte idee, ik heb er even een plaatje van gemaakt:

Dus de motoren achterin de WTC, in rood de koppelingen met een tussenas. De verhoudingen kloppen niet, en het staat niet in lijn, is maar even snel getekend. De eigenlijke schroefas is dan gelagerd in de stut achteraan, en het punt waar ze de romp binnen komt. Het getekende stuk WTC blijft dan uiteraard aan het achterschip zitten, de koppeling zit verder naar links. I.p.v. koppelingen is mogelijk ook dikwandige siliconenslang te gebruiken, hangt een beetje van de hoeken die de assen onderling maken af. Zo ben je ineens veel vrijer in de motorkeuse. Een als ik het goed kan beoordelen op de foto's van Mathijs gaan die hoeken best meevallen.