Het grote slowstick-topic

haha :D

'k heb daarpas nog eens gevlogen met m'n slowstick :)
het ging al een stuk beter nu de controls juist staan :lol:
'k kon een paar toertjes rond het vled maken, maar er was beetje teveelwind. en 'k graakt op 't einde wat moeilijk terug dus proberen te landen. hij lag daar op z'n kop, maar er is NIETS aan :wink:

wel ambetant die windstoten :P

laatzzz

op de site van die gast in die rolstoel staat dat hij daar aan het 3D vliegen is met een slow stick met airons en een sterkere motor 8)

op de site van die gast in die rolstoel staat dat hij daar aan het 3D vliegen is met een slow stick met airons en een sterkere motor 8)

leuk dat je weer gevlogen hebt, zijn de props binnen of heb je het met een andere prop gedaan?

de props waren al binnen, maar er was niemand thuis dus lag hij bij de buuren en die hebben ze gisteren komen brengen

Hallo Slowstick vliegers,

Ik heb twee vragen.

1) Komen de vleugels rood uit de doos, of is dat een sticker die je ook niet op kunt plakken?

2) Waar in NL hebben ze Slowstick op voorraad? Ik zoek er mogelijk vier.

Bedankt voor jullie hulp!

Hartelijke groet,
Alex

dat zit er op
ik heb hier de slowmo ligen
als je alleen de vleugels en zo moet hebben kan je het hier ook weg halen

zit geen zend-ontvang ding bij he ;)
maar dat is zo licht... misschien zelfs met de standaard aandrijving :D

is die bouwtekening nog ergens anders te krijgen dan bij mij?
want ik krijg steeds mensen die er om vragen "heb jij die bouwtekening van de ss nog?"
ik zal eens even in de prullenmand kijken.... haha
zou makkelijker zijn als iemand hem ergens upload.
het is trouwens handig om de maten (pag. 8 van dit topic)
en de handleiding(ergens op www.gws.com.tw) er bij te vermelden.

Anders pb/mail mij even de tekeningen en de rest, zoek ik wel ergens een plekje om het neer te zetten.
Heb vast nog wel ergens wat ruimte over.

Dat is heel leuk,maar dat werkt alleen als je je registreerd.
Ik heb her en der nog wel ruimte om zoiets op te slaan zonder dat er een gebruikersnaam nodig is.

Back