Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Pfffff...wat ben ik een ei, compleet overheen gelezen :|ik ben van plan om ook een slowstick aan te schaffen
Rene zei:robert14,
Ziet er inderdaad leuk uit.
Heb je er ondertussen al mee gevlogen ? Ik ben heel benieuwd.
robert14 zei:Rene zei:robert14,
inmiddels heeft mijn nieuwe vliegtuigje zijn maiden gemaakt. opzich vliegt het best goed, hhij reageerd erg fel op het hoogteroer dus dit moet ik even veranderen. ook zijn de vleugels niet al te stevig, ik heb nu niet van die dingen (hoe heten zen ook al weer?) die van de romp naar de vleugels lopen. de vleugel staat in de bochten wel erg bol.dit moet ik ook even veranderen. voor de rest is alles nu goed. met een speed 400 op 335 gram is het wel een lekker snel kistje.
helaas ging de maiden niet zonder een crash![]()
![]()
na ca 2 minuten vloog ik langs een boom toen er ineens een windvlaag kwam. toen lag mijn vliegtuigje in de boom. ik heb hem er op de kracht van de motor uit gekregen. maar hij viel recht op zijn neus en de stok (romp) is net voor de vleugel gebroken. dit moet ik even weer repareren.
helaas was de tweede vlucht ook geen suc6 en ligt het geheel al weer in de container :lol:
ik vlieg nu alleen met de easystar en graupner taxi 2 brandstoftrainer
robert14 zei:Rene zei:robert14,
inmiddels heeft mijn nieuwe vliegtuigje zijn maiden gemaakt. opzich vliegt het best goed, hhij reageerd erg fel op het hoogteroer dus dit moet ik even veranderen. ook zijn de vleugels niet al te stevig, ik heb nu niet van die dingen (hoe heten zen ook al weer?) die van de romp naar de vleugels lopen. de vleugel staat in de bochten wel erg bol.dit moet ik ook even veranderen. voor de rest is alles nu goed. met een speed 400 op 335 gram is het wel een lekker snel kistje.
helaas ging de maiden niet zonder een crash![]()
![]()
na ca 2 minuten vloog ik langs een boom toen er ineens een windvlaag kwam. toen lag mijn vliegtuigje in de boom. ik heb hem er op de kracht van de motor uit gekregen. maar hij viel recht op zijn neus en de stok (romp) is net voor de vleugel gebroken. dit moet ik even weer repareren.
helaas was de tweede vlucht ook geen suc6 en ligt het geheel al weer in de container :lol:
ik vlieg nu alleen met de easystar en graupner taxi 2 brandstoftrainer
Dat was inderdaad mijn eerste gedacht ook...Rene zei:Kijk eens bij een "doe het zelf zaak" ,misschien dat ze het daar hebben.
Lach er maar meemikman93 zei:mijn alu latje is (origineel) nogsteeds 80 cm![]()