Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Morgen in mekaar zetten en kijken of alles goed gaat![]()
Hi guys, Mijn FOX is weer binnen.
En inderdaad de rudderconstructie, hoewel hij nu wel enigszins functioneert is 3 x niks.
Zou je dat in combinatie met goed werkende aelerons niet gewoon zo kunnen laten? Ik ga het wel zien.
Ik heb nog wel een vraag aan MEX101. Ik zag jouw modificatie mbt de motorbevestiging, maar hoe kom je daar in godsnaam bij?
Aan de voorkant zie ik een vrij grote ronddraaiende motorkop, die ogenschijnlijk met een inbusboutje van duistere maat op een schroefdraadasje zit gedraaid.
Moet dat ding er eerst afgedraaid worden?
Waar heb jij de ontvanger ingebouwd? vóór het lipo-compartiment?
heb je nog een gaatje door de romp gemaakt om het antennetje een stukje naar buiten te laten hangen?
ps.
Is er iemand die weet hoe ik straks die FOX moet gaan aansluiten. Ik wil de aelerons zodanig aan de zender koppelen dat ik ze ook als flaps kan gebruiken (flaperon) functie.
aangezien in de nieuwe Spectrum DX7S DSMX besteld heb.
Ik heb de liopo gedacht in het gleufje waar dat klittebandje in zit, dat pas precies.
Waar kan dan die ontvanger? toch alleen maar daarvoor?
heb jij misschien een plaatje (foto) hoe jij hem hebt zitten?
Begrijp ik nou goed dat je me afraad helemaal niks aan die rudder te doen en dat ik hem zelfs nog beter kan vastzetten?
De ontvanger voor die lipo is dan toch automatisch redelijk dicht bij de ESC?
en Kan die ruddermod ook niet zodanig gedaan worden dat de serve op dezelfde plaats blijft, maar dat de stuurdraad/stand net als bij het hoogteroer aan de achterkant uit de romp komt en dan een een levertje wordt vastgemaakt, net als bij de MiniMoa bv.
ps. mocht ik hem wel in die staart willen bouwen, kan dat met dezelfde serve, of moet ik dan een andere serve kopen?
Ik geloof dat MeX101 dat ook gedaan heeft, vlieg hij daarmee wel voldoende bestuurbaar?
Jammer dat je in Brugge woont,
Anders was ik even langsgekomen bij je.
heb je niet een neefje hier in de buurt![]()