HET Honey Bee FP Draadje

Discussie in 'FP/coaxiaal' gestart door Ludozzz, 30 nov 2008.

  1. Martin49

    Martin49

    Lid geworden:
    19 okt 2008
    Berichten:
    1.186
    Locatie:
    Zoetermeer
    Tom....
    Heb ik ooit ook wel eens gehad, maar de oorzaak daarvan lag aan mijn controller, begon te een beetje te stinken. Kon alleen nog vliegen met een 3cell Lipo. Zou ook kunnen zijn dat je motor versleten is. Kun je een beetje zien als je het asje op en neer beweegt. Gaat hij meer dan 3 mm op en neer dan is het gedaan met hem
    Groeten
    Martin
     
  2. tomhaaima

    tomhaaima

    Lid geworden:
    1 dec 2008
    Berichten:
    269
    Locatie:
    heerhugowaard noord-holland
    zal ik daar ff naar kijken heb er nog een liggen dus ik kan hem zo vervangen
    :):)
     
  3. tomhaaima

    tomhaaima

    Lid geworden:
    1 dec 2008
    Berichten:
    269
    Locatie:
    heerhugowaard noord-holland
    :Donderdelen binnen ales er op gezet nieuwe moter er in en vliegen maar :D niet dus en ik maar denken waarom stijgt hij niet op :confused::confused: blijkt adt ik de moter vekeert om had gesoldeert:D:D
     
  4. tomhaaima

    tomhaaima

    Lid geworden:
    1 dec 2008
    Berichten:
    269
    Locatie:
    heerhugowaard noord-holland
    slecht idee met schemering vliegen want dan krijg je zelfs je fp op zn kop en dat vind ie niet leuk maar ja kan ik ook weer zeggen dat ik op zn kop heb gevlogen met mn hb fp al was het heel kort:cool:
     
  5. tomhaaima

    tomhaaima

    Lid geworden:
    1 dec 2008
    Berichten:
    269
    Locatie:
    heerhugowaard noord-holland
    toch nog schade dij dat ongelukje, blad gescheurt niet gedagt dat het kon maarja oude bladen er maar weer op.:cool::cool:
     
  6. M@arten

    M@arten

    Lid geworden:
    24 mei 2009
    Berichten:
    493
    Locatie:
    De Meern, MVC Midden Nederland
    als ik deze bestel, wat moet er dan nog bij (behalve ontvanger/zender) en wat kost dat ongeveer bij elkaar? bijvoorkeur hobbycity setup of goedkoper als dat kan.

    Maarten
     
  7. ecological

    ecological Guest

    Volgens mij heeft deze zowel motoren als servo's. Ik denk dat je dus alleen een ontvanger met gyro nodig hebt. Ik zou even met de winkel bellen om het te checken.

    Overigens hebben ze ook versie 2 van de HBFP. Misschien kun je nog even wachten tot ze daar ook de barebone van hebben?

    Groeten Pascal.
     
  8. Martin49

    Martin49

    Lid geworden:
    19 okt 2008
    Berichten:
    1.186
    Locatie:
    Zoetermeer
    Lijkt reclame (niet boos worden), maar het levert jullie 10% korting op de aanschafprijs op.

    Nu bij een winkel 10% korting en bij een ander 5 Euro als je mijn EBook koopt of een gratis EBook

    Groeten
    Martin
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2009
  9. tomhaaima

    tomhaaima

    Lid geworden:
    1 dec 2008
    Berichten:
    269
    Locatie:
    heerhugowaard noord-holland
    humm moet nou tog egt ff onderdelen gaan bestellen ben er agter gekomen dat mn as krom is (door naar een club te gaan) hij zal wel een stuk stabieler vliegen als de as vervangen is ik ga op aanraden ook nog stangen van het frame naar halverwegen de staart monteeren schijnt ie stabieler van te worden. weet iemand hoe je je heli nog stabieler kan maken.nog ff een fraag kan er ook een mooiere canopy op de honey bee want ik vind de standaart canopys niet zo mooi. groet tom
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  10. tomhaaima

    tomhaaima

    Lid geworden:
    1 dec 2008
    Berichten:
    269
    Locatie:
    heerhugowaard noord-holland
    onderdelen binnen vliegt als een gek stabieler kan gewoon niet 0 trilingen aleen nog een beetje zenuagtig maar dat zal wel aan de grote van de heli liggen. zou een canopy van een trex 250 op een honey bee passen zou wel wat netter staan?:cool::cool:
     
  11. piepeklon

    piepeklon

    Lid geworden:
    3 mei 2009
    Berichten:
    200
    Locatie:
    belgie
    de rotorbladen een cm of 4 inkorten daar word hij veeeeel stabieler van en kan beter tegen wind. vliegtijd neemt niet zo veel af.
     
  12. tomhaaima

    tomhaaima

    Lid geworden:
    1 dec 2008
    Berichten:
    269
    Locatie:
    heerhugowaard noord-holland
    van wind heb ik toch nooit zon last (komt omdat ik op 4 verschilende plekken kan vliegen kan dus bijna altijd vliegen) maar nu zit ik met een lelijke canopy zou er een canopy van een trex 250 op kunnen???????:confused::confused:
     
  13. Wipeout

    Wipeout Guest

    Lama ombouwen naar HB fp

    Ik heb me net een ARF honeybee gekocht, daar wil ik de electronica van de lama V4 op gaan gebruiken. Heeft iemand daar ervaring mee?
     
  14. Martin49

    Martin49

    Lid geworden:
    19 okt 2008
    Berichten:
    1.186
    Locatie:
    Zoetermeer
    Alles kan, maar waarschijnlijk moet hij straks vliegen, De controler zal wel je probleem worden. Volgens mij gaat dat niet werken
    Groeten
    Martin
     
  15. tomhaaima

    tomhaaima

    Lid geworden:
    1 dec 2008
    Berichten:
    269
    Locatie:
    heerhugowaard noord-holland
    past een canopy van een trex 250 op een honey bee met een king onderstel:confused::confused::confused:

    hoe kan je trouwens zien dat je servos het gaan begeven

    groet tom
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2009
  16. tomhaaima

    tomhaaima

    Lid geworden:
    1 dec 2008
    Berichten:
    269
    Locatie:
    heerhugowaard noord-holland
    is er niemand meer die met een honey bee vliegt
     
  17. ZamBeZi

    ZamBeZi

    Lid geworden:
    30 aug 2005
    Berichten:
    2.006
    Locatie:
    Den Haag (lid GMVC)
    Ik denk dat die net te kort is...
     
  18. tomhaaima

    tomhaaima

    Lid geworden:
    1 dec 2008
    Berichten:
    269
    Locatie:
    heerhugowaard noord-holland
    mmm kan je de bodem dan niet in korten
     
  19. jaapjan

    jaapjan

    Lid geworden:
    27 okt 2008
    Berichten:
    127
    Locatie:
    Hattemerbroek, gelderland
    Zijn er zat, maar niemand wil een t-rex 250 canopy dr opzetten natuurlijk:p
    Zet dan een mooie van een Walkera 4#1 op, geloof ik bijna dezelfde heil, en staat geloof ik geen walkera op bij mij zo te zien
     
  20. tomhaaima

    tomhaaima

    Lid geworden:
    1 dec 2008
    Berichten:
    269
    Locatie:
    heerhugowaard noord-holland
    zou ik in plaats van de standaart 8g servos ook 9g servos erin kunnen zetten (van die blouw doorzichtige)
     

Deel Deze Pagina