Het Moppen-Topic

lekker vies;

Een Belg en een Nederlander botsen tegen elkaar op en bellen op de vluchtstrook de politie. Zegt de Nederlander: "Je bent vast erg geschrokken moet je een slok jenever, daar knap je van op." Zegt de belg: "Ja bedankt" en neemt een slok. Vraagt hij: "moet je zelf niks." Zegt de Nederlander: "Jawel, maar ik wacht tot na de alcoholcontrole"

Hoe peutert een Belg in zijn neus??

Hij maakt met zijn vingers een rondje om zijn neus en zegt: "Kom er uit, je bent omsingeld!"

Pa en Ma gingen voor het eerst sinds ze een kleine hadden gekregen weer een avondje uit. Dus hadden ze het blonde meisje van de overkant gevraagd om op de kleine baby te passen. Ze gingen lekker uit eten en zij voelde zich opeens niet goed worden. Samen besloten zij om maar snel naar huis te gaan. Thuis gekomen hoorde ze op straat al een gebrul van jewelste. Ze deden de deur open en zagen het blonde oppasmeisje hun baby in bad doen. Dat was nog niet eens zo erg. Het ergste was dat ze de baby aan beide oortjes vasthad en zo door het badje heen trok. "Stop ermee", zei de vader. "Je hou een baby toch niet vast aan haar oortjes." "Ja, en dan zeker me handen verbranden aan het hete water.."

Op vakantie

Een bejaard echtpaar brengt hun vakantie door in jeruzalem.plots sterft de vrouw.
De begrafenis ondernemer zegt tegen de man: 'voor 5.000 dollar kunnen we het lijk transporteren naar uw woonplaats, of… we kunnen voor 150 dollar uw echtgenote hier begraven in jeruzalem, en… dit in heilige grond!'.
De man denkt even na en zegt: 'transporteer haar maar naar huis!'.
'Weet u dat zeker?' vraagt de begrafenis ondernemer. 'U geeft 5.000 dollar uit terwijl u 4.850 kunt besparen, terwijl uw echtgenote wordt begraven in heilige grond'.
'Luister…!' zegt de man,'…heel lang geleden werd hier iemand begraven die drie dagen later is opgestaan. Ik ga dat risico niet nemen!'

wat is het snelste land dier op aarde

de laatste kip in etheopie

hoe herken je een etheopische pooier

hij draagt een rolex om zijn middel

Waarom zie je zo weinig Helmonders op het internet?
De meesten komen niet verder dan de WW.

Wat is geel, en als je het in je oog krijgt, ben je dood?
Een trein.

Hoe kun je een belg zaterdag morgen laten lachen?
Door hem vrijdag avond een mop te vertellen.

Back