Het Multiplex Twinstar 2 topic

Zo na toch wel wat vlieguurtjes met mijn TwinStar II, heb ik toch het onderspit moeten delven en heb ik mijn eerste crash meegemaakt. Ik was bezig met landen en stuurde volledig de verkeerde kant op waardoor mijn vliegtuig tegen een draad van een hek aan kwam. Denk dat de schade mee valt. Alles lijmen (ook een motor los) 2 nieuwe vleugelhouders kopen en dan weer vliegen, tenminste zo zie ik het nu. Ik zal mijn bevindingen en evt. foto's erbij plaatsen.
Roland

Dat is zo gemaakt.Ik heb er ook al verschillende malen mee gecrashed.Ik vlieg soms nogal redelijk crazy met dat toestel.
Even opsommen:neus afgebroken tot tegen de vleugel ( in verchillende stukken),hoogte-en richtingroer afgebroken en al verschillende breuken gehad in de vleugel.
Allemal netjes kunnen lijmen met CA of epoxy.
Maar ALS en ik zeg ALS het toestel volledig naar de K****N is dan komt er direct een nieuwe twinstar.
Er is dacht ik zelfs al sprake van een 3e type.Mss tegen Dortmund.En dan word hij van Bl motoren voorzien.Vlieg nu nog met 400/480 motortjes.

hallo

zelf heb ik 480 motortjes.
power zat dus...
en brushles is erg duur 2 regelaar en 2 motors:mad::mad:

er komen straks nog een paar filmpjes van:
met een mobiel gefilmd (de mobiel is een samsung E 900) uit een twinstar.
kheb,t vanmiddag zelf gefimd.

grt wilbert

hallo

heeft iemand een goed idee hoe je een mooi landingestel kan bouwen voor de twinstar??
de meeste hebben 2 wielen met zon beugeltje aan de voorkant maar ik dacht aan zon soort hercukes landingsgestel.
zou dat lukken???

Ik heb ooit eens geprobeerd een landinggestel te maken met 2 dubbele wieltjes van een bureaustoel achter elkaar. Onstabiel, zwaar en gaat snel kapot.

Volgens mij heeft frank-planck ok plank frank (????) er ooit eentje gemaakt met een landingsgestel. Leek erg op een gnaf nomad.

Even zoeken dus....

hallo

morgen komen er denk nog een paar onboard filmpjes in de van de twin.
moet ze nog filmen XD .
maarja maakt niet uit dat ga ik morgen doen!!

grtjes wilbert

ik zit te denken om drijvers te maken voor mn twin star.
de meeste maken het van piepschuim.
maar ik zit te denken aan een halve frisdrank fles.
zou dat iets zijn???
piepschuim heb ik zo niet 1,2,3 niet bij de hand dus...
zou dit kunnen???

wel aan de achterkant dicht maken.
maar hele kan overigens ook wel ik dag alleen dat hele net ietsjes te groot waren

grt wilbert

Wil je een step maken en drijvers aan de vleugel of echt zoals een normaal toestel?

Zo heb ik het gedaan :
2e%20watervliegmeeting%202007%20(199).preview.jpg

srry ik wijzig het plan ffe.
er komen nu drijver aan de EZ die zitten er overigens al opgeplakt.

hallo

ik heb nu 2 brushles outrunner motoren erop!!!
perfect met 2 brushles 25 ah regelaars.
hij doet het super goed!
we hebben zelf een sisteem gemaakt met de stekkers 2 afneembare kroonsteentjes.

grt wilbert

Laatst bewerkt door een moderator:
Back