Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dit is wel degelijk goed te doen. Hier de procedure:
[MX1] THR -> ELE
OFFSET 0
Met de select knop ga je nu naar de derde regel. Het driehoekje staat hier nu voor de rechter waarde. Dit is voor het onderste deel van de gasknuppel. Als je nu de gasknuppel naar boven-de-helft beweegt komt het driehoekje voor de linkerwaarde. Dit wordt de mixwaarde voor meer-dan-half-gas. Hier zet je een waarde in van bijv. 10%. Dus:
10% 0%
Bij de onderste regel kun je regelen of je de mixer aan en uit kan schakelen. Ik zou hem op SW ALWAYS ON laten staan voor een motorzwever.
Nu wordt bij meer dan half gas 10% elevator meegemixt met de gasknuppel. De preciese waarde moet je natuurlijk even zelf vaststellen, maar mijn ervaring is dat je maar heel weinig nodig hebt (ca 5%).
Uhu is zeker mogelijk....Hoi,
Het lijkt mij niet te lukken om met m'n easystar rudder met elevator te mixen...
Bedoeling is om "geautomatiseerd" een mooie bocht te maken.
Is dit mogelijk?
Hmmm....
Zou toch wel leuk zijn om het ff te proberen...
Ik dacht dat ik de mx12 kende, maar krijg die mixer toch niet goed. Als iemand het moest weten, en indien mogelijk de setting op een switch krijgt???![]()