Hey Han ik gebruik tegenwoordig bijna altijd langzaamdrogende epoxy.
Als je dan de volgende dag gaat schuren blijft het nog erg rollen, en dat schuurt lastig.
Nu even de huidige stand van zaken.
De motor zit al aardig op zijn plaats alleen moet ik nog achter rubbers aan.
Of zelf maken of op de beurs.
De uitlaat tunnel zit in de romp.
In het oude gat van de uitlaat heb ik nog wat extra glasmat gedaan ook gelijk in de tunel, deze zit dan ook lekker vast.
Eén poot van het landingsgestel is pas en gemonteerd.
De andere moet ik nog maken maar ik heb geen koolstof meer :cry: :cry: Koop ik ook wel op de beurs :lol:
De motorkap is ook pas.
De romp en de motorkap moeten nu nog licht geplamuurd worden.
De servo's wil ik er morgen in maken en ook het stabilo van folie ontdoen en nakijken.
En de poot voor het staartwiel van koolstof afmaken.
Nu zit ik een beetje te twijfelen wat ik moet doen met het motorschot.
Graag jullie idee er over.
Vroeger was het motorschot helemaal dicht en zat de inlaat in de romp vanwege het geluid.
Nu is het motorschot open, maar ook de motor 3 cm naar voren gekomen.
Dus als ik het motorschot dicht zou maken zit de carburateur nog niet in de romp maar gewoon in de motorkap.
Zal dat veel uitmaken wat geluid betreft?
En de volgende vraag die ik heb als ik het motorschot niet dicht maakt zal er dan nog voldoende koelwind door de tunnel gaan?
Ik neig er naar om het motorschot dicht te maken met 3 mm schuim met aan beide kanten een matje 50 grams.
Dan zit de tunnel ook gelijk rondom mooi vast.
Hierbij graag jullie meningen.
Hier de foto's
Als je dan de volgende dag gaat schuren blijft het nog erg rollen, en dat schuurt lastig.
Nu even de huidige stand van zaken.
De motor zit al aardig op zijn plaats alleen moet ik nog achter rubbers aan.
Of zelf maken of op de beurs.
De uitlaat tunnel zit in de romp.
In het oude gat van de uitlaat heb ik nog wat extra glasmat gedaan ook gelijk in de tunel, deze zit dan ook lekker vast.
Eén poot van het landingsgestel is pas en gemonteerd.
De andere moet ik nog maken maar ik heb geen koolstof meer :cry: :cry: Koop ik ook wel op de beurs :lol:
De motorkap is ook pas.
De romp en de motorkap moeten nu nog licht geplamuurd worden.
De servo's wil ik er morgen in maken en ook het stabilo van folie ontdoen en nakijken.
En de poot voor het staartwiel van koolstof afmaken.
Nu zit ik een beetje te twijfelen wat ik moet doen met het motorschot.
Graag jullie idee er over.
Vroeger was het motorschot helemaal dicht en zat de inlaat in de romp vanwege het geluid.
Nu is het motorschot open, maar ook de motor 3 cm naar voren gekomen.
Dus als ik het motorschot dicht zou maken zit de carburateur nog niet in de romp maar gewoon in de motorkap.
Zal dat veel uitmaken wat geluid betreft?
En de volgende vraag die ik heb als ik het motorschot niet dicht maakt zal er dan nog voldoende koelwind door de tunnel gaan?
Ik neig er naar om het motorschot dicht te maken met 3 mm schuim met aan beide kanten een matje 50 grams.
Dan zit de tunnel ook gelijk rondom mooi vast.
Hierbij graag jullie meningen.
Hier de foto's