Het ontwerp/bouw PT-17 Stearman 30% scale

.
Zeer fraaie bouw en mooi verzorgd verslag :worship: :thumbsup:
Genieten dit!

Groeten, Ramses
.

Laatst bewerkt:
Wow! Ik volg dit verslag nu al een tijdje en ik kan niets anders zeggen: ik ben het volledig met Ramses eens, wat een vakmanschap wordt hier met ons gedeeld! Hout, koolstof, metaal, freezen, draaien, solderen, electronica, je beheerst het allemaal. Petje af!
:wave

Vriendelijke groet, Jurgen

Voor proef van messing /lexan een paar raampjes in elkaar geknutseld ,
Ik weet niet of deze wel blijvend zijn ,maar het oog wil ook wel wat.
Op moeilijke plaatsen aan de binnenkant vast wat geschilderd en de romp alvast hier en daar bekleed.
SAM_1442.JPG
SAM_1444.JPG
SAM_1443.JPG
SAM_1445.JPG
SAM_1447.JPG
SAM_1452.JPG
SAM_1454.JPG
SAM_1453.JPG
SAM_1455.JPG
SAM_1457.JPG

Allemachtig wat prachtig, bijna adem loos alles door gekeken. [emoji41] Ziet er geweldig uit en ja wat een vakmanschap op alle fronten van de modelbouw. Echt Super klasse, Jan !.[emoji106][emoji108][emoji6]

Sent from my iPad using Modelbouwforum.nl

Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de lovende woorden .Rob zou er ook erg trots op zijn geweest.
Voor mij is het weer nieuwe inspiratie om er nog een extra tandje bij te zetten .
De P T 17 wil ik op 21 mei kant en klaar opgebouwd hebben.(incl de foto"s)
vr.gr.
Jan

Super leuk om het Bouwverslag te lezen, en daarmee de foto's te zien.

Voor alle die dit Bouwverslag volgen ben ik 1 van de gelukkige die het ook in real life mag volgen.
Af en toe mag ik een kijkje nemen in de spreekwoordelijke keuken. En zoals ze vaker zeggen: in het echt is het nog een stuk indrukwekkender.

Een prachtig model gebouwd door een vakman. Ik ben trots op je schoonvaders....

Zie dit nu pas . . .

Weergaloos. :worship:

Ongelooflijk. :worship:

(En het mooiste is natuurlijk: niet dat foeilijke geel en blauw (sorry voor wie dat wel mooi vinden), maar een ander kleurenschema.) :)

jan.

Vooral dat "Vakmanschap is Meesterschap" plaatje is volledig van toepassing :wave, proost Jan.:bier:

Laatst bewerkt:
Back