jongens een beetje meer medeleven had ik toch wel van jullie verwacht. En E. stuur het schema voor die lessen maar op.
3 maal gecrasht in 3 dagen da's niet best, ook niet voor je zelfvertrouwen.
Oorzaak was opnieuw een klassieke fout, ik vloog over/achter mezelf langs en verloor de orientatie. Daarbij komt nog dat er een stevig briesje stond, zodat de gang er goed in zat. Was net bezig om de snelheid vast te stellen aan de hand van klokken met stopwatch over een vastgestelde afstand, maar zover is het niet gekomen, helaas.
Schade:
romp gebroken op 5 plaatsen en sterk vervormd
vleugel op 4 plaatsen gebroken
servoarmpje afgebroken aileron
cowl in 10 stukken
spinner en prop niet meer teruggevonden (had geen schep bij me)
draden uit de ESC gerukt
motor van voor tot achter vol met klei.
Motor uit elkaar gehaald en schoongemaakt. 3 draadjes van ESC er weer aan gesoldeerd (volgorde op de gok) en alles lijkt weer naar behoren te werken, dus misschien pak ik de Pritstift en de rol plakband er weer bij.
Rob, goed te horen dat dat gebakkie van jouw weer rond fladdert. Ze worden er niet mooier op, maar ja wat zou het als ze maar vliegen!
hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen en, oh ja E. als die weer vliegt gaat het weer als vanouds vol gas!!!!!!!!!
Gr. Jerry