Het Parkzone P 51 Mustang draadje...

Gisteren was het inderdaad vrijdag de dertiende ,maar nooit aangedacht en toch enkele zalige vluchten gemaakt .

Zie hem hier eens langskomen :D

vlcsnap2012041409h23m36.png

Damm Jerry!!
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen??
Toch maar weer bij mij aan de kabel ;-P
Romp kun je toch lijmen? Nieuwe vleugel en gaan!!
Zaterdag en zondag is mijn ragbak (die van de mid-air) weer de lucht in gegaan.
Vliegt wederom weer superrrrr

Gr,

Rob

P.S. zal 1 min stilte houden + kaarsje branden

Heb daarnet 10 minuten mijn adem ingehouden voor het verlies van jouw kist Jerry.hihihihihi
Hoe krijg je het toch voor elkaar man!!
Zoals Brutus al zei......toch maar weer een 20 lesjes aan de kabel.
En voor de theorie kun je bij mij les krijgen.Gedurende een half jaartje 3 keer wekelijks in de schoolbanken moet voor jou wel genoeg zijn.
Ha ha ha ha ha ha..................
Jerry kerel.........leer nou eens vliegen man!!
En ga nou potdomme eens van dat gas af.Je linker zender stick is echt doseerbaar hoor!
Altijd maar dat volle gejakker........hahahahahahaha
Vr Gr E

jongens een beetje meer medeleven had ik toch wel van jullie verwacht. En E. stuur het schema voor die lessen maar op.

3 maal gecrasht in 3 dagen da's niet best, ook niet voor je zelfvertrouwen.

Oorzaak was opnieuw een klassieke fout, ik vloog over/achter mezelf langs en verloor de orientatie. Daarbij komt nog dat er een stevig briesje stond, zodat de gang er goed in zat. Was net bezig om de snelheid vast te stellen aan de hand van klokken met stopwatch over een vastgestelde afstand, maar zover is het niet gekomen, helaas.

Schade:

romp gebroken op 5 plaatsen en sterk vervormd
vleugel op 4 plaatsen gebroken
servoarmpje afgebroken aileron
cowl in 10 stukken
spinner en prop niet meer teruggevonden (had geen schep bij me)
draden uit de ESC gerukt
motor van voor tot achter vol met klei.

Motor uit elkaar gehaald en schoongemaakt. 3 draadjes van ESC er weer aan gesoldeerd (volgorde op de gok) en alles lijkt weer naar behoren te werken, dus misschien pak ik de Pritstift en de rol plakband er weer bij.

Rob, goed te horen dat dat gebakkie van jouw weer rond fladdert. Ze worden er niet mooier op, maar ja wat zou het als ze maar vliegen!

hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen en, oh ja E. als die weer vliegt gaat het weer als vanouds vol gas!!!!!!!!!

Gr. Jerry

Hallo Frans,

Nu ik geen vliegtuig meer heb houd ik wel meer tijd over om te ouwehoeren op dit forum.

Wat betreft de vliegtijd, met mijn setup en prop in combinatie met mijn vliegstijl is met 3:30 minuut inderdaad de koek op tot ca 20%.

Verder nu lekker alles voor elkaar, 6 lipo's, goede lader, alleen geen vliegtuig meer!

later!

Heeeeeee Jerry..........
Potdomme kerel, dat was dus een flinke smakkert.
Nou........even je vrouw lief aankijken en een belletje doen naar RCTwente modelbouw shop.
Dan heb je hopenlijk deze week alweer een mooie Mustang P51D op de deurmat liggen.
Ben op dit moment zelf druk bezig met de opbouw van de Razor hotliner.
Daarnet de servo's in beide vleugelhelften geplaatst.
De servodraden verlengt en doorgevoert door de vleugel heen.
Was een delicaat klusje maar wel gaaf om te doen.
Die Razor gaat straks eens op 4S Lipo en dan zal ik jouw Mustang weer eens een draai om haar oren geven Jerry.Ha ha ha ha ha.
Ik zal dat toestel van jou dan zo snel inhalen dat door de werveling van mijn Razor jouw gebakje in een neerwaartse spiraal richting moeder aarde gaat.Ha ha ha ha ha.
Tot later kerel.
Enne.......regel nou weer binnen afzienbare tijd een vliegtuig kerel.Want fly we must and fly we will.
Vr Gr E

oeeiiii.... R.I.P(ieces), altijd jammer.

Over jezelf heen gevlogen, een doodsoorzaak van menig toestel. Heb hetzelf in 1 van mijn eerste vluchten met een parkmodel meegemaakt, scheelde bijna nix of mijn Radian had er ook zo uitgezien.

3.30 100% volgas zeker ;). Ik las dat als je een 10x7 prop gebruikt met jou motor en esc, je toestel brandend naar beneden komt. Je verstookt dan ongeveer 1000watt motor en esc trekken dat niet meer en branden door.

Nou hopla, naar Rctw...
(Neem meteen voor je vliegles een PZ UM T28 mee...)

grtz, Frans

Ha Jerry ; nou ik las het en die minuut stilte voor je verlies die je vraagt ben ik best blij mee Eindelijk effe niet vol gas van start tot landing Heb jij eigenlijk wel een gasdoceerstick op je zender of werk je met een schakelaar ; dus uit of vol ??
Groetjes Kasper

heren,heren, wat is dat toch allemaal. Als je er een snelle motor inzet wil je toch gewoon hard gaan!! Helaas voor jullie maak ik al weer behoorlijke vorderingen met de herstelwerkzaamheden dus geniet nog effe van de rust.

Deneddy, nog effe en ik zie hem ook weer lekker langskomen, nu een hele week niet gevlogen en begin een beetje te trillen.

Gr. Jerry

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Heren,

Alweer nieuws aan het front. De 2 mustangs gaan vergezeld worden door een PZ corsair die ik zojuist heb aangeschaft (is ook leuk voor jouw Erwin).

Gr. jerry

hallo,

Kan iemand die foto's van dat onafgewerkte stuk piepschuim van deze geweldige PARKZONE MUSTANG topic verwijderen?
En Erwin houdt je een beetje in, anders moeten we straks missen en hebben we niets meer te zeiken!

Gr. Jerry

Laatst bewerkt:
[mod]Heren, 2 pagina's zwaar offtopic verwijderd. Blijf ontopic aub of open een eigen draadje (of ouwehoer verder in het cafe)[/mod]

vandaag eindelijk weer gevlogen met mijn uit den dood herrezen Mustang, vliegt weer als een scheermes. Ben nu bezig om er wielen onder te zetten voor een nieuwe uitdaging.

Tevens 2e Mustang aangeschaft (met lichte schade)
full

full

Gr. Jerry

Mooie toestellen Jerry.
Maar je gaat wel wat op mij lijken zou Brutus zeggen.
Want ook ik heb van bijna alle modellen een tweede identieke exemplaar liggen.Ha ha ha ha.
Vr Gr E

Gisteren en vanmorgen heerlijk gevlogen op een strand in Frankrijk, leverde een mooie opname van een near-hit op.

[URL="
[/URL]

Grtz, Frans

Hallo heren,

gisteren een 2200ma lipo geladen met 2173ma, ben benieuwd of deze het nog gaat doen. Toch niet langer dan 3 minuten mee gevlogen. Kan de lading van de lipo gedaald zijn in 2 weken tijd??

@ Erwin, voor zover ik weet heeft Brutus ook 2 Mustangs, dus dat zal wel meevallen!

@Frans, had je laatst nog uitgenodigd om lang te komen, maar als dat gaat zoals in het filmpje laat dan maar ziten!!. Veel plezier nog in Frankrijk.

Gr. jerry

@crasher, nou dat viel wel mee hoor, door de groothoeklens geeft het een vertekend beeld. Het was dus veel dichter bij.....

2174mah, mag geen probleem bij hoor. Hier ook in het verleden e.e.a. lipo's totaal leeggevlogen en dat gaf geen problemen. Of het verstandig is dat valt te betwijfelen.... lipotjes droppen wel wat spanning na een paar weken.

Grtz, Frans

Back