Sorry, het wordt eentonig.
Afgelopen weekend de Mustang weer opgelapt. Gisteravond liet ik mijn broertje zien hoe ik vorige week mijn lipo was verloren in de lucht. (door hard rondjes te vliegen op z'n kant met de canopy naar buiten gericht) U raad het al, binnen 1 rondje hopla weer de canopy eraf en de lipo eruit op ca 70 mtr hoogte. Wederom kon ik met lede ogen aanzien hoe mijn oude vertrouwde Mustang ter aarde storte. Voordeel is dat het toestel momenteel uit zoveel plakband en lijm bestaat dat alleen de prop kapot was!? Is er niet een spreekwoord met iets van een een ezel en een steen ofzo.
Daarnaast heb ik geconstateerd dat mijn motoras krom is, waarschijnlijk van een eerdere crash. Weet iemand wat ik hier mee moet/kan, of moet ik gewoon doorraggen. (sorry voor de wat meer serieuze en begane "bouwers/liefhebbers" onder ons)
@ Piet, ok bedankt voor de info.
@ Rob, dat zijn geen misselijke waarden! Mijn Mustang gebruikt de laatste tijd meer 2-componentenlijm dan Mah!
Het verklaart wel dat mijn lipo's gewoon leeg zijn na 3 minuten volgas, als ik die 3 minuten tenminste uitvlieg.
Ik vlieg nml. met de Turnigy 3542 op 3S met 9x7,5 prop, dus dat zal ongeveer dezelfde waarden geven.
Ik ben het crashen met gemak wel zat, drie maal afgelopen 8 dagen. Aangezien de meeste crashes ontstaan door nochalanche wordt het een keer tijd dat ik iets serieuser te werk ga.
Gr. Jerry