Jij ging daar ook behoorlijk ver in... al ik me niet vergis ben je daar ook voor op de vingers getikt door de andere Mods?
---snip----
Correct, enkel ligt he tiets anders...
Ja ik ben op me vingers getikt.
Echter wat men niet weet, is dat er achter de schermen, wel degelijk overleg is gepleegd, over hoe en wat. Men was het hiermee eens.
Lees, dat er 2 maanden van te voren ook al iets in het mededelingen topic stond.!
Enfin, na keurige voorbereidingen, en tallose keren per pb mensen op de hoogte stellen, werkte niets.
Dus het waarschuwingen systeem (nogmaals volledig in overleg met de andere mods en beheerder).
Dus we beginnen.. En als we het doen doen we het goed. Dus velen kregen opeens een waarschuwing. Dan heb je die gebruikers die dat niet zo leuk vinden, en gaan klagen, maar niet voor rede vatbaar zijn. Dus dan zeg ik bij de zoveelste pb, hier moet je het mee doen, ben je het niet eens, stap naar de beheerder.
Nou dat deden ze dus. Ja en dan moet je als beheerder ene keus maken.
Wat doe je dan ?
In dit geval dus een tik op mijn vingers, Waar ik helemaal niet blij mee was. En nog steeds niet ben. Maar goed ik heb me simpel weg ook te gedragen naar de richtlijnen. Net als ieder ander. En ik ben he took soms niet eens met de gang van zaken. Maar zolang ik nog met plezier ene bijdrage kan leveren aan dit forum, blijf ik modereren.
Helaas word het door een select groepje, het wel steeds minder leuk..
Als tegen reactie hebben we dus een set nieuwe regels en richtlijnen, tja of dat werkt, de toekomst zal het leren...
Als user:
Maar ik ben niet gek, het grote verloop van mods, heeft hier absoluut mee te maken.
Recentelijk zijn er 2 mods weggegaan vanwege iets soortgelijks...
Soms is de sfeer niet meer waar jij voor staat, en dan is de mod-taak, aan ieand anders geven DE beste keus..