Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik aan boord ben zal ik bij eens meten, denk dat die planken maar 1,5 tot 2cm dik zijn

Misschien moet ik het wel weer uit den helder halen.

€4,30 voor 5 maal 1 meter

Er zaten 4 padden bij de vijver die allemaal als gekken achter de laser aan gingen, toen ik snel naar binnen ging om de camera te halen waren er 3 gesmeerd :-(

Better luck next time :sleepy:

Laatst bewerkt door een moderator:
GMA,
@Robbie, die kermit denkt elke keer een volle bek te hebben en dan zit hij gebakken lucht te happen :D

buiten 18°C. en bewolkt
binnen nog 24°C. en alles staat open maar weinig wind om de warmte er uit te blazen.
Eerst maar een GZK :morning:

hallo

zo nog een bammetje en dan binnen 15 minuten naar edingen vertrekken voor een dagje varen met andere navy schepen
hopelijk levert het mooie film en foto's op zodat jullie kunnen mee genieten
de zinnia gaat haar mannetje kunnen staan tussen al dat belgische geweld
er zullen das vanaf nu twee bevoorradings schepen beschikbaar zijn voor de model vloot
allen op 1/50 schaal wat een mooie schaal is
hopelijk zijn de 4 fregatten ook aanwezig voor een groep foto
gr raf

GMA, ca 20 graden, en een licht briesje, dus ramen staan al open. Temperatuur binnen inmiddels gezakt van 27,5 (thermostaat) en 24,5 graden (simpele barometer) naar 25,5 en 23.

@BuienRadarNL: Het weekend verloopt aangenaam met typisch Hollands zomerweer.

Zou ik het AD van een ander jaar in de bus gekregen hebben?

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen...
Eerste bakje koffie achter de kiezen.
Vannacht beneden geslapen op luchtbedjes. Was prima te doen met 22 graden.
Boven was het om 06:00 nog 26 graden.

Buiten krant gelezen, nu eens denken wat ik vanochtend verder ga doen... Vanmiddag in ieder de buurtbus rijden. Altijd leuk!

Moghú heren,

Weertje hé , mag dat wel dat typische Hollandse zomerweer...., houden zo tot de kerst en dan iets warmer.
Straks de opruimingsdienst weer over de vloer om de boel weer op te kalefateren... :mad:.

Net een pot verse koffie klaar, neem gerust.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back