Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
GMA

Meteo Hellevoetsluis@MeteoHellevoet
Bewolkte dag in #Hellevoetsluis met een temp. ca. 17°C. Alle ogen zijn gericht op zo/ma; stormachtig tot mogelijk zelfs #storm

Zo, weer terug en ook al boodschappen gedaan op de terugweg. De internist deed duidelijk geen recordpoging uitlopen:D. Ik heb hem er nog op aangesproken, en de reactie was dat hij me 2 jaar niet meer wilde zien.
Maar toen zette hij z'n diabetes pet op, en wilde me over 4 maanden al weer zien:(. Wispelturig mannetje.

Meteo Voorne Putten@MeteoVoorne
De nieuwe Amerikaanse run komt met een zware storm a.s maandag voor onze regio #Voorne-Putten! #afwachten

hoe vreselijk is dit alles

Weer twee maanden die klote muziek.
hoorde net last christmas van wham.

En vast niet voor de laatste keer, vrees ik...

@Ad: Mooi, dat soort "abonnementen" zeg je graag op, nietwaar? Er zijn trouwens die beweren dat met een pilletje op het best uit te houden is, maar ik vermoed dat het dan andere pilletjes zijn. :mrgreen:

Ik ga duimen dat bij de anderen de "betaaltermijn" ook flink wordt opgerekt qua tijd. Ik heb er zelf een lange tijd eentje gehad, en na een aantal keer een paar maanden erbij was altijd een hele opluchting.

Hoi Ad,
Ik dacht dat jij modelbouwer bent, nu blijk je verzamelaar te zijn.(van kwalen dus!)
Wedstrijd met je vrouw wie de meeste kwaaltjes heeft?
Sterkte allebei!
Ook ik troost me met de gedachte dat krakende wagens het langst lopen. :yes:

Hoe zou het met Brecht zijn? :confused:

Bodem van de molen is glad ipv geblokt.
Gaat goed met een rasp zonder handvat en dan eerst grof bewerken met de bolle kant, dat houdt makkelijker vast.
Daarna kramp in de vingers met dat ding plat op de romp.
Dan nog naschuren met de balk met korrel 40.

Gaat al ergens op lijken.
Hierna de zijkanten die zijn ook een stuk recht, dan pas wordt het moeilijk, dan komen de bolle en holle delen.

Weersverwachtingen voor het weekeinde zijn dramatisch.
Regen en veel wind.
Straks de belg maar eens opzoeken en verder kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back