Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
iets wat beter Harm,
deze nacht niet veel kunnen slapen en dus maar verder gebouwd aan mijn Diva'tje totdat ik niet meer kon van de pijn. ik heb vandaag al 2 pijnstillers genomen, gister na middag waren het er al 4 en dat is niet goed bezig. vandaag nog naar de winkel om een muts te halen voor morgen want morgen wil ik er absoluut bij zijn. oo ja, jij kwam ook zeker hé?

gr Brecht

Dat staat al een heel jaar op de planning, maar rukwinden en 6 Bft kan ik niet aan, brander waait dan telkens uit.
In de regen varen gaat ook niet, boot wordt dan van binnen TE nat en mijn zender lost dan op met die kast van hardboard. :rolleyes:
Bovendien weet ik niet wat de ketel er van vindt met regen de pijp in.
Zal straks weer eens naar een weerbericht zoeken.
Accu's staan wel aan de lader, ik zorg wel dat ik weg kan als het uiteindelijk toch mooi weer zou kunnen gaan zijn.

als ik vandaag uit het raam kijk zie ik toch een helderblauwe hemel met een zacht briesje, temperatuur weet ik niet, ik ben nog niet buiten geweest.

hopelijk zie ik je morgen!

ook in het binnenland volop wind morgen:

sto_cen_1h_movd1.gif

Zo,ook weer in de lucht pc draait weer met een nieuwe harde schijf en gelukkig niet veel dingen verloren gegaan.....direkt een externe harde schijf aangeschaft en backup gemaakt van de foto's .........de schrik zat er wel in...:shock:

Maandag erg onstuimig! Reële kans op een zuidwesterstorm aan zee, kr 9 en zeer zware windstoten tot 118 km/u.

Mag t niet zeggen :oops: maar hebben we misschien een rustig weekje.....

hallo
vandaag zou het ook regenen maar nog geen druppel gezien
voorspelde wind 38 km/h wat dat in BF is ?????
en de neerslag zou om 15.00 uur zijn en dan 0.3 mm (reeds bijgesteld tot 0.2 mm)
we hebben reeds slechter weer gehad en zijn dan toch ook komen varen

gr raf

@MeteoVoorne: Momenteel is het erg aangenaam op #VoornePutten met bijna 18C en af en toe zon! Het is echter stilte voor de storm! Morgen al vrij veel wind

dus wij zitten in limburg toch redelijk goed
wat de wind aan gaat de zwemdok ligt in een dal omzoomd door bomen
dus het gaat nog allemaal mee vallen
de quad copters moeten alleen zijn dat ze beneden de bomen blijven dan gaat het allemaal goed komen
we hebben enorm veel reclame gemaakt deze keer
en dan zou het weer in de weg komen te zitten dus ik denk het niet
gr raf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back