Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee dank je Manus, Mieke heeft het liefst allemaal tegels in de tuin en zo her en der een bloembol.
Zullen we er nog eentje nemen??
Van mij een gtote GM neem ik een KBJ-tje.
Manus, ik heb het anker inmiddels uitgegooid.
Gaan zo lekker naar het vooronder de kooi in.
De rust.
Nog een borrel en dan ook plat.
Vanavond eens gekeken of ik een decaperm met 3:1 vertraging als middenmotor in de Titanic kon sleutelen... De motoren die er nu inliggen lopen meteen vrij snel met de regelaar op het minimum, en dat vind ik niet mooi. Helaas... Decaperm was met vertraging 3cm te lang om goed in te bouwen zonder vreselijk veel sloopwerk.
Morgen eens kijken naar een andere oplossing... Schroef minder spoed geven, een langzaamloper inbouwen of een tandriemvertraging. Andere opties?
De rust allemaal!
hallo
de oude zelfbouw regelaars deden het over het algemeen zeer goed wat langzaam draaien betreft
maar het nadeel was natuurlijk dat ze naar moderne normen inmens groot waren
maar als er plaats is in de boot dan zou zo een regelaar het best nog wel werken
alleen het 544 ic bestaat niet meer of is zeer moeilijk te verkrijgen
gr raf
Neem Bühler motor .
en een Volksregler.
hallo
de oude zelfbouw regelaars deden het over het algemeen zeer goed wat langzaam draaien betreft
maar het nadeel was natuurlijk dat ze naar moderne normen inmens groot waren
maar als er plaats is in de boot dan zou zo een regelaar het best nog wel werken
alleen het 544 ic bestaat niet meer of is zeer moeilijk te verkrijgen
gr raf
Hoort voor mij in de categorie voerboot.
Tijd voor een bakkie en de afwas.