Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wacht trouwens nog tot na 1 maart, dan heeft de belastingdienst alles al ingevuld.

Dat doe ik ook maar, word je van tevoren al een oor aangenaaid...maar scheelt de kosten van een accountant.

Verlichting KH sectie 2 op het botendek afgerond, nu eens kijken wat de volgende stap moet worden.

Roel, hoe lang in jou geval ? , heb hier een Decaperm die 120 mm lang is incl. vertragingskast., 12V 1:2,75.

Manus, ik heb niet opgemeten, maar 't zal ongeveer hetzelfde zijn.
Ik zit er toch over te denken om die steun van de buitenste motoren een gleuf te dremelen, zodat die lange decaperm er tussen past. 't Is voor dat doel een hele mooie motor. Dan kan ik héél rustig op gang komen met de Titanic. En als ze eenmaal een beetje vaart heeft rustig beide buitenste motoren bijschakelen.

Moet er nog even rustig over nadenken en bekijken....

Zo, nu even een kbj en met het eten beginnen.

Paul is druk hier aan het naaien, geen idee wat het moet worden.:rolleyes: Volgens mij een trampoline voor de katten!!:confused:

Harm, daar kan men dan beter mee stoppen, oud worden loont niet, kabinet wil veel verzorgingshuizen sluiten, hoorde ik net op de radio, dus als je daar straks aan toe bent, moet je op zoek naar een kartonnen doos, bij de supermarkt...

Henk, het is geen fijn idee maar zolang de CU en het CDA (en SGP) nog bestaan is de trein de oplossing.
Op eigen verzoek zomaar de stekker eruit trekken is voor die "heren" als vloeken in de kerk.

Ik zit er toch over te denken om die steun van de buitenste motoren een gleuf te dremelen

Als dat enigszins netjes te doen is ? , doen Roel , pracht motoren zijn het en oerdegelijk.
Dan moet je waarschijnlijk die buitenste motoren iets naar buiten monteren ? , krijg je dan geen problemen met de koppelingen motor\schroefas ?

Probeer me een voorstelling van de situatie te maken.

Harm en Diede.

Zijn jullie er al achter hoe je kunt opzeggen van de abonnement!!

Hier even een voorbeeld (ga deze niet opzeggen hoor)
Beste mieke,

Baggeraar heeft zojuist gereageerd op een discussie getiteld Banckert, waarop je bent geabonneerd in het forum Bouwverslagen - Schepen van het Modelbouwforum.nl.

Deze discussie is te vinden op:
http://www.modelbouwforum.nl/forums/bouwverslagen-schepen/176497-banckert-new-post.html

Dit is het bericht dat zojuist is geplaatst:
netjes gedaan met de kwast. :thumbsup:

Het kan zijn dat er meer reacties zijn, maar je onvangt daar geen melding meer van totdat je het forum weer bezoekt.

Met vriendelijke groet,
Modelbouwforum.nl

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Opzeggen:

Wil je je abonnement op deze discussie opzeggen, ga dan naar:
http://www.modelbouwforum.nl/forums/subscription.php?do=removesubscription&type=thread&subscriptionid=373913&auth=f257f8ba7d3e9180a824c219c9a7b429

Wil je je abonnement op ALLE discussies opzeggen, ga dan naar:
http://www.modelbouwforum.nl/forums/subscription.php?do=viewsubscription&folderid=all

Als je aanklikt abonnement op deze discussie opzeggen aanklikt, dan krijg je zeker geen berichten meer.

hallo
griep heeft toe geslagen denk ik
ik voel me ellendig maar geen koorts
en mijn kop staat zowat op barsten
ik denk dat ik me vandaag te moe heb gemaakt in het bos
maar nog 2 dagen volhouden dan heb ik weer een mooie voorraad binnen voor binnen 2 jaar
daarna kunnen we alleen nog maar op zaterdag gaan want mijn vriend heeft de tegenover gestelde post als ik
dan heb ik een week om uit te zieken op het werk LOL
als er al gewerkt gaat worden mijn gedacht

gr raf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back