Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schaatsen aan het kijken! :D
~
@Koning_NL: Piet dacht, mag ik nog wel komen, naar mijn mooie Nederland?
Maar mevrouw Shepherd bleek een nepherd en totaal niet relevant. #zwartepiet

mopje van de dag

Een man wordt lid van een uiterst exclusieve nudistenclub.

De eerste dag in het kamp ontkleedt hij zich en begint nog wat onwennig rond te wandelen.

De eerste persoon die hij tegenkomt is een uiterst mooie rondborstige blondine en de man krijgt onmiddellijk een erectie.

De vrouw merkt zijn erectie op, komt op hem af en zegt: "Meneer, u hebt mij geroepen?"

De man antwoordt: 'Nee, absoluut niet, wat bedoel je?'

Zij zegt: 'Oh, u moet nieuw zijn hier. Ik zal het je uitleggen.

Het is één van de regels hier dat als je een erectie krijgt, dit veronderstelt dat je mij geroepen hebt.'

Glimlachend neemt ze hem mee naar de zijkant van het zwembad, legt zich neer op haar handdoek,
trekt hem bij zich en laat hem zijn lusten botvieren op haar.

De man zet zijn verkenningstocht verder en komt aan een sauna.

Wanneer hij gaat zitten, moet hij plots een wind laten en binnen een paar minuten komt er een enorme grote, nogal gore, harige man naar voren. "U had mij geroepen? ', vraagt deze.

"Neen, wat bedoel je', zegt de nieuwkomer.

"Oh, je zult nieuw zijn hier zegt de man.

"Het is hier één van de regels dat als je een scheet laat, dat veronderstelt dat je mij hebt geroepen.'

Hij neemt de man vast, draait hem rond en begint al zijn lusten bot te vieren op de man.

De nieuwkomer waggelt uiteindelijk terug naar het kantoor van het nudistenkamp, waar hij begroet wordt door een glimlachende, naakte receptioniste.

"Kan ik u helpen, mijnheer?' vraagt ze beleefd.

De man roept:

"Hier is mijn lidkaart, hier is mijn sleutel en hou mijn 500 Euro lidmaatschapsbijdrage maar. 'Ik vertrek meteen.'

'Maar mijnheer, antwoordt ze,

'U bent hier nog maar een paar uren en u hebt nog niet eens al onze faciliteiten bekeken.'

' Luister,' zegt de man hierop

'Ik ben 65 jaar, ik krijg nog ongeveer één keer per maand een erectie, maar ik moet wel minstens 15 keer per dag een scheet laten!!!

Weersverwachting voor Genk - België - Buienradar.nl
nog steeds maar vanaf 15.00 uur regen te verwachten 63% kans op regen
de rest zitten we rond de 32%
morgen vroeg laatste update zo rond 8.00 uur en dan kijken wat het gaat worden
alles staat klaar om er een mooie dag van te maken
en we zullen het moeten doen met wat we van de weer goden gaan krijgen en hopelijk zijn ze ons goed gezind(verleden jaar ook al)
maar dat mag de pret niet drukken
gr raf

:(

Voorspelling voor de neerslag tussen 27/10/2013 02u en 27/10/2013 07u
image.jpg

Voorspelling voor de neerslag tussen 27/10/2013 07u en 27/10/2013 13u
image.jpg

Voorspelling voor de neerslag tussen 27/10/2013 13u en 27/10/2013 19u
image.jpg

hallo
zo halloween wandeling gedaan vandaag en amaj
een bende van 6 gillende keukenmeiden voor ons en je wil dat niet mee maken
als er op je werk zoveel lawaai word gemaakt dan sluiten ze de boel of moet je een hoofd telefoon op
niet normaal dat gegil

gr raf ik ga nog wat programeren

Nog even geduld, ik zit met een fluor hap in m'n mond:D.

Ik ben wat dekhuisjes aan het fabrieken waarvan ik de onderdelen donderdag gelaserd had. Het idee was dat het een mix wordt tussen gebeitst triplex in mahonie tint en wat echte mahonie latjes. Maar het kleurverschil daartussen is echt behoorlijk, het gebeitste is veel roder dan het massieve. Ik zal het nog wel verder afmaken en dan beslissen wat te doen. Als het geen gezicht is dan toch maar wat anders verzinnen.

GMA

Takkeweer, regen, Z 6 bij 14.4°C
~
@maritiemewereld: KNMI: Vanmiddag en vanavond komen er vooral langs de westkust zware windstoten voor tot 80 km/u KNMI - Waarschuwingen Nederland

@maritiemewereld: KNMI: Vlissingen, Hoek v Holland, IJmuiden, Texel, Harlingen, Rottum: Z tot ZW 8 Zierikzee, Delfzijl, IJsselmeer, Marken: Z tot ZW 7

@maritiemewereld: KMI: Vlaamse kust: De wind zal uit het zuidwesten waaien met een kracht van 6 tot 7 Bft.

Vanochtend buiige regen, vanmiddag wisselend bewolkt en een losse bui. Kans op zware windstoten. Middagtemperatuur 16°C. #Rijnmond

@BuienRadarNL: Maandag staat er langs de kust een (zware) storm, kracht 9 of 10. Ook bestaat er kans op ZEER ZWARE windstoten! Buienradar.nl - Weer - Actuele neerslag, weerbericht, weersverwachting, sneeuwradar en satellietbeelden

Hele fijne dag allen.
Ik blijf thuis.

Low just west of Rockall 961 expected Fair Isle 969 by midnight tonight. New low expected Lundy 977 by same time
Issued 27 October 04:05 UTC

Thames tot en met Plymouth Southwest gale 8 to storm 10, increasing violent storm 11, perhaps hurricane force 12 later.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back