Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
was ook niet zo moeilijk mijn gedacht
heb je nog van die sloop dingen liggen ?????
anders heb ik nog gewoon witte led's(kerstboom slinger gesloopt)
gr raf

@Harm: ik zie het er nog van komen

Lang leve de omschakeling naar het vrije opvoeden die rond 1970 begon: de praat-generatie.

Overal moest over gepraat worden, vooral niet zeggen "mag niet, punt uit"
en al helemaal geen corrigerende tik meer geven: P R A T E N !.

Net als die k*t reclame over die bananen, waar die gleuf steeds maar zegt "jongens" . . . . . . . .

Je ziet wat er van geworden is.

Nog snel wat materiaal klaarleggen, dan een bammetje doen en verder met huis verbouwing afmaken na 15 jaar
(het materiaal dat al die tijd al op zolder lag, ligt nu in de weg.)

@oase, Brecht en Ad, bedankt !
Hier moet het model op gaan lijken !
full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
maar dan nu de echte vraag; zou ik ze proberen door de bodem te laten schijnen of gewoon onder de boot plakken?

Voor de D.U.C.K. had ik LEDs van kerstverlichting door de bodem gedaan, vervolgens geseald met epoxylijm.

Foto-MXZPZWOX-D.jpg

Foto-JTRM3XJA-D.jpg

Foto-NDDYXLPN-D.jpg

De LEDs gaven echter te weinig licht om goede onderwateropnames te maken.

De schepen zijn een speciaal soort schip die meestal bedoeld zijn voor gebruik binnen de haven en in wezen voor het verzamelen morsen. Bevatten in hen een grote centrale reservoir, de muren geïsoleerd van de rest van de romp. En presenteert op haar bodem of valluik die kan worden geopend vanaf het dek. Zo vulde dadelijk de vuilcontainer of slakken, de GANGUIL gingen van het estuarium, waar hij geleegd zijn tank door het openen van de poort.

ThumbGenerate.asp

zelfvarende onderlosser uit 1902

http://www.museomaritimobilbao.org/mmrb/Web/home/index.asp?cod=23bde694-9b2f-45fb-a73d-36f047b06e13

Alex en Hermanus, zijn ze nu wel zichtbaar??
het is namelijk zo als ik niet ingelogd ben zie ik de foto's ook???

Nou ja biertijd kapseisproef een RVM MB :proost: Proost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back