Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
GMA,
Gisteren avond één partij meer gespeeld dan normaal, totaal uitslag 10-2 gewonnen :D

@Klaas, bedankt ik heb er gelijk een word document van gemaakt en opgeslagen, en één exemplaar uitgeprint en bij moeders op het toetsenbord neergelegd, nu maar afwachten hoe lang het duurt ? meestal vind ze dat wel een uitdaging om als eerste te maken hier in huis!

Nu een GZK :morning:
daarna staat er een vervuilde laptop met XP op het programma om te formateren en er W7/64bits op te zetten, dan komt de dualcore processor ook is tot z'n recht.

Moghu heren,

Eindelijk de voorgenomen huishoudelijke klusjes klaar en wat adm. afgehandeld, straks op tijd de keuken in en vanavond volle bak hier als Barça in de Arena verschijnt.

Nu even een vers sigaartje opgestoken en nog een capucino soldaat maken.

Zo, was een kort gesprek bij de CV boer.
Ze zijn het met me eens dat dit eigenlijk niet kan. Dus gaan ze Vaillant ter verantwoording roepen om ze uit te dagen om met een coulance regeling voor een nieuwe ketel te komen.
Ik denk dat ze wel een potje kunnen breken daar, het is geen klein bedrijf. En ik ben al 42 jaar klant van ze uit de tijd dat ze nog lang niet zo groot waren, dat weet de baas ook wel.

Manus bedankt voor de Achterhoekse versie !

Hier de PacardBell laptop met sticker "Pentium Dual core processor"
Zegt bij de installatie dat de computer niet compitable is met 64 bits ????
Vreemde zaak! dan maar de 32 bits versie er op.

Hoi Manus.

Zal mijn email adres even sturen naar je. Bedankt alvast.
Als ik weer in de stad kom dan zal ik weer lekkere paardenvlees meenemen.

@Harm !!!

994979_544694385624449_1007740484_n.jpg

Hier de PacardBell laptop met sticker "Pentium Dual core processor"
Zegt bij de installatie dat de computer niet compitable is met 64 bits ????
Vreemde zaak! dan maar de 32 bits versie er op.

Piet, hoeveel werkgeheugen heeft die oude stoffige laptop ?
Het maakt nogal wat uit hoor, een belangrijk verschil is dat je met een 64bits versie tot 256GB geheugen kunt aanspreken terwijl je met 32 bits maximaal 3,12 GB kunt benutten. Ik ben hier ook al eens tegenaan gelopen en heb toen werkgeheugen uitgebreid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back