Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Voor deze gelegenheid de Ebba Victor weer eens van stal gehaald. Moet zeggen dat zij zich met haar Scandinavische roots ook heel goed thuis voelt bij deze (winterse) omstandigheden .
Iedereen fijne dagen. En zeker Klaas snel effe tussendoor de bekende vuistengroet...
vanuit het hoge Noorden...
Een wereld vol gevaren, waarschuwingen, do's and don'ts
Vanuit een foto, gemaakt bij toeval in de Apenijnen... jaren terug... ik zij tegen mijn vrouw.
Kunnen we vast een keer een gekke kerst-nieuwaarskaart mee maken...
Pietse klein beetje Photoshop voor een extra zwiepje actualiteit in een volkomen scheluw trekkende wereld... haha
Des al niet te plus... jongens... alle goeds voor 2022
Gr Bas
nu de winch klaar is en ik niet veel te doen had eens een telefoon cel getekend
daar ik steeds te groot teken kan ik veel details aan brengen
maar of die op schaal 1/87 nog te zien gaan zijn ????
maar ik was bijna klaar en doeme ze hebben reeds de horen gepikt
nu de deur nog en er zijn er een paar verschillende maar dan moet ook de telefoon anders hangen en andere kastjes
dus daarom heb ik die als los deel gemaakt en kan dus vervangen worden naar gelang de deur
ook om te schilderen gaat het gemakkelijker zijn
Raf, Je moet die hoorn ook niet aan de buitenkant hangen. Hier zouden hem dan ook pikken! Ga je nog een vissersscheepje printen voor onder die winch? Gr. Klaas.
Nee klaas ik ga wel een vracht schip maken maar niet voor onder die winch
nu zit er een telefooncel in de printer en hopelijk lukt ze van de eerste keer
maar ik vrees een beetje voor de details maar dan kan ze nog altijd dienen voor een 1/20 schaal