Bas, Die Conrad dingen zitten er al vanaf 2009 in. Nooit problemen mee gehad. Althans niet met de regelaars. Twee keer een soort kortsluiting gehad. Eenmaal met rook vanaf de draden en een keer dat er een elektromotor (sloop uit boormachine) bijna uitfikte. De regelaars 40A gaven geen krimp. Kostten toen 40 Euro. Eentje daarvan gekocht in combinatie met een 4 kanaals Modelcraft besturing want dat leverde bij dat bedrag 10% korting op. En bij de Zenderset waren toen als actie 4 servo's. Bij de zender zat op kanaal 3 de potmeter "scheef", waardoor de ene motor meer kracht gaf dan de ander. Kwam er pas achter toen ik een echte zender kreeg (MPX 2010). Dus zo heb ik het één en ander op kunnen steken. En nu draaien er 3 Bühlers in mijn sleepboten en 2 (zoals jij ze noemt) fietsbel motortjes. De eerste 3 met en de 2 laatste zonder borstels. In mijn tanker had ik eerst zo'n gele borsteloze regelaar. 3 Dagen plezier van gehad. Soms zit het mee en soms tegen. Gelukkig hebben we de stekkers nog. Die blauwe Conrad dingen werden wel apart aangeprezen. Heetten bij Conrad Rijregelaar Navy 40M WP, zit waterkoeling op en waren bestemd voor auto's. Dus what's in a name? Vandaag op Europort in Ahoy gekeken en een hoop moois gezien voor echte schepen. Voor onze vloot was er niks. Wel hele mooie statische modelletjes, maar de stuksprijs werd pas aantrekkelijk als je er 250 of 300 van bestelde. Gr. Klaas.