Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vip-er zei:Niet lief!
ik wilde de 100 eerst... maar helaas mijn corally wilde vandaag niet harder dan 79.8km/u
wel een mooie snelheid met die 103 GT en de wegligging is prima. Nu nog eens een nieuwe body proberen en wat steunen aanpassen. Dan moet het nog mooier lopen denk ik.
Groeten Vincent
Roger zei:Vip-er zei:Niet lief!
ik wilde de 100 eerst... maar helaas mijn corally wilde vandaag niet harder dan 79.8km/u
wel een mooie snelheid met die 103 GT en de wegligging is prima. Nu nog eens een nieuwe body proberen en wat steunen aanpassen. Dan moet het nog mooier lopen denk ik.
Groeten Vincent
Hey Vincent,
Heb je de LRP Sphere TC en de X11 4.5 erin zitten??? Hij moet dan toch wel harder kunnen dan 79,8km/h.... Er zijn met die motor en die regelaar snelheden van boven de 90km/h gehaald. En dat nog met een 1:10 touringcar ook.
Groet,
Rogier
D.racing zei:nu was mijn vraag: wat voor elektronica zal ik erin doen! ik zelf vind de de robbe attack zender heel lekker en die is met een heel set incl. ontvanger en servo's en toeb. 50 euro.
Wat is een goede NIET AL TE DURE regelaar die toch wel wat snellere motoren aankan voor in de toekomst?
En wat is een goede accu en lader?
Groeten, Dion