Koffertje haal je bij de bouwmarkt.
Hoi Riconl,
Wat voor bouwmarkt en welke koffers? Ik heb er laatst eentje gehaald bij de Praxis en die was 29 euro.
3 voor 18 euro komt mij ook wel goed uit.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Koffertje haal je bij de bouwmarkt.
Is er trouwens iemand die die rubber ringetjes over heeft, die in de gaten van de canopy zitten (die rond dat staafje schuiven)????
De staartrotor van de 4#3q is ook een aanrader (zit er bij mij ook op)Tip:
Koop de tailstrut van een iets grotere serie heli (bijvoorbeeld de HM-1-B2-Z-42 of de HM-22E-Z-15).
- Lijm aan bijde struts aan een uiteinde een strut holder.
- Houdt de andere strut houder bij de staart motor houder schroef en meet de lengte van de strut als je deze in de net genoemde houder zou steken en zou vastschroeven.
- Zaag 1 tailstrut op lengte (dus nooit knippen!).
- Lijm deze tailstrut aan een hoek van het mainframe, doe wat lijm in de andere strut houder en schroef deze (met een iets langere schroef) aan de staart motor houder schroef vast.
- Als de vorige droog is meet dan de 2e strut houder op door deze tegen het frame aan te houden en voorbij de genoemde schroef te leggen
- Zaag de 2e tailstrut op lengte (dus nooit knippen!) en lijm deze vast aan het frame en naast de staart motor houder schroef.
In plaats van een grotere serie heli tail strut kan je ook en ballink setje (HM-4#3-Z-08) kopen (altijd nuttig op vorraad) en een koolstof vezel stangetjes bij een vliegershop.
Lijm dan de koolstof vezel stangetjes in de ballink houder en deze weer aan het frame zoals bovenstaand.
Hobbycity Carbon & Glass Fiber link:
HobbyKing Online R/C Hobby Store :
Ahja, die staart! ik had antwoord:
De staartrotor van de 4#3q is ook een aanrader (zit er bij mij ook op)
Heren even een vraagje, als ik hoover dan hangt ie mooi stil, ga ik wat heen en weer dan begint ie met z'n staart te schudden, is dit nog af te stellen ?
of moet ik hier mee leven
Het was ook nog een B ontvanger, mijn heli had er een A ontvanger op zitten.