het Walkera 4#3 verzameltopic

• Topicstarter Topicstarter Junglemaxx
  • Startdatum Startdatum
Je hebt wel gelijk BadBert, het ziet er erg cool uit. En niet eens zo duur, als ik uitga van ongeveer 10 dollar verzendkosten dan kom je voor 1 canopy uit op ongeveer 20 euro.

Heb al contact gehad, verzendkosten zijn idd ongeveer 10 dollar :)
Als je er meerdere besteld, wordt het goedkoper (voor ieder toegevoegde canopy minder toegevoegde verz kosten).

ik wilde de airwolf romp wel hebben, maar dan moet hij wel passen...

De airwolf romp is wel de mooiste. Ik heb hier een 3 kanaals airwolf staan ter grote van een Graupner 47G en het ziet er wel gelikt uit hoor :D

Ik moet even rustig aan doe met bestellen, mijn vrouw begint langzaam een beetje tegen te sputteren ;)

Maar ik denk dat ik hem ook een keertje bestel.

Voor jou denk ik dat je het één en ander moet aanpssen wil je hem kunnen gebruiken.

Ach, dit soort dingen vind het vrouwtje wel leuk om te zien ;)
Ik denk trouwens dat het niet echt aangepast moet worden als ik de hoek en lijnen zie van de airwolf staart.

Ik zit me te vergapen op zon MD500 body.
Alleen wil ik wel graag eerst weten hoe drastisch de vlieg eigenschappen erop achteruit zullen gaan met zon body erop.
Hitte zal mischien een probleem geven, en de accu erin krijgen is mischien ook wat lastig.
Zon mooi rompje zou ik graag hebben, maar het moet niet tenkoste gaan van het vliegen. ;)
Rustig hoveren doe ik wel met mijn coaxiaaltje, met de 4#3 wil ik uiteindelijk lekker rond kunnen snorren in de gymzaal.

En pieter, maar dr een Alouette II van?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4b/BGS-Hubschrauber_Alouette_II.jpg

Paar spaken tussen de struts, lama kapje voorop en klaar. ;)

Laatst bewerkt:
Waar heb je die wolf gezien dan? :P Ik heb er alleen eentje eventjes zien hoveren.

En die MD500 in dat filmpje, das er wel een die vol hangt met peperdure MIA upgrades. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
servotjes van mijn 4#3btje doen het prima tot nu toe, zijn soepel, en vrij stil.
Op amerikaanse fora zijn ze toch zeer te spreken over de rompjes van die "fabrikant"... dacht ik...

Laatst bewerkt:
[URL="
- 4#3B Airwolf - Erstflug nach Umbau auf Rumpf + Voll Brushless[/URL]

Joh, zoiets dan? ;) Vol brushless airwolfje.
Maar ik meende een heel eind terug in dit topic eens gezien te hebben dat mensen niet zo blij waren met hun rompje.

Hoe zijn de servo's overgens? Die van mijn oude walkera #4 waren bijzonder bagger.

Dat klopt, die semi-schaalrompjes beinvloeden het vlieggedrag aanzienlijk, het wordt er niet beter op.

Ik wilde zelf een tijdje geleden ook een MD500-rompje bestellen, maar heb het uiteindelijk niet gedaan, aangezien mensen op dit forum, maar ook op RC-groups er slechte ervaringen mee hebben.

Groeten,

Paul

Laatst bewerkt door een moderator:
hmm, ga toch wel twijfelen of ik dat aan wil schaffen... dan is 20 euro wel veel (als je het toch niet gebruikt na 1x)

Hoewel in het laatst gelinkte filmpje, het toch vrij goed en mooi lijkt te gaan...

Weet iemand trouwens een GOEDKOOP adres (incl verz kosten) voor een alu case waar alles in kan?

Laatst bewerkt:
Moet jullie bekennen dat ik ooit eens zo'n wit ongespoten MD500 schaalrompje voor mijn HM4#3B heb gekocht bij een Duitse Webshop.
Koste toen zo'n 20 euro ex verzendkosten.
Staat nog steeds ongebouwd in de vitrinekast.
Probleempje is de plaatsing van het Lipo packje.
Kreeg het niet voor elkaar.
Ik ben een echte vliegert en geen bob de bouwert.
Met alle moeite steeds een Lipo packje verwisselen vind ik niet wat.
Vandaar dat het projekt de ijskast is ingegaan.
Vr Gr E

Back