Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, heb ik hier ook last van Styreta. Die dingen zijn idd erg gevoelig. Minder crashen is een oplossing maar niet makkelijk uit te voeren, haha. Ik denk werkelijk dat je indien je overgaat op taaie materie dat je uit je frame scheurt, en dát is echt zonde en kostbaar.
@Jaap; Paul
De stroom die door die vorkjes loopt is overal gelijk. De warmte ontwikkeling niet denk ik. Doordat de vorkjes dunner zijn van materiaal dan de draadjes vanaf de 4in1 is het wél mogelijk dat het daardoor warmer wordt ter plaatse van de sleepcontactjes. Maar het gaat hier ook om wrijvingswarmte icm warmte door de stroomsterkte. Eens is het materiaal te zwak natuurlijk.
Hoi Paul mooi dat het goed gaat.Ja iid de afstand is natuurlijk ook van belang ik woon er maar een half uurtje vandaan.Hoe zit het met jou hoofdmotor? Vlieg jij nog met de eerste.
En wat nou als je niet rookt?... een sigarettenvloeitje er tussen en dan de motor fixeren geeft de juiste losheid tussen de tandjes Gr jaap