Hij is er eindelijk! T-rex 450 Sport

:banana: Vet, Jur. Voelde je de kriebels? :banana:

Echt goed gedaan man. Fijn dat jij zo'n goede hulp krijgt. je gaat het echt maken op deze manier!

Nog een paar weekjes en je gaat echt wat laten zien!!:yes:

Gr. Tijn

Hey jurjen,
Zier er fantastisch uit en ik heb het filmpje gezien dat je instr de maiden heeft gevlogen. Zie je gelijk wat de heli kan in de basis en de deze goed is afgesteld. Voor jou geldt ook een fantastische 1e vliegervaring.:D

Er zaten dus verkeerde rubbertjes in de kop. Denk dat align die uit de verkeerde bak heeft gehaald. Raar maar waar.

Netjes Jur.

Zit al meer beweging in, vlieg jij nu met een buddy systeem, ofwel leerling-leraar kabeltje?

Nu nose-in trainen :D

Ziet er goed uit Jur, en gewoon een beetje side-in echt vet. Ik heb jouw heli even gezien vandaag, echt een strakke heli.

Helaas was het wat windy, anders had ik wat meer kunnen laten zien. Alfredo.RC, ik heb de site bekeken en zeker scherpe prijzen, mischien ga ik daar wat spulletjes bestellen.

Als volgende stap zou ik rondjes draaien met de tail en op een plek blijven hangen proberen. Wel op de sim eerst.

ok ik zal het proberen :) en je hebt zeker een mooie HK450 helaas dat het zo winderig was anders had ik ook wel even gevlogen :p ik hoop dat we snel weer een keertje kunnen afspreken :)

Back