Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
net of vario zulk best spul is
de 4 takt klinkt rustiger of verbeeld ik mij dat?
groet Cor
Desondanks Cor, heb je zo wel een kleinere veiligheidsmarge onder beroerde omstandigheden (accu minder, elektronica minder, per ongeluk toch ver weg, andere zenders).... en de reikwijdte is ongeveer 500 meter. Voor mij voldoende, ik vlieg zelden 100 meter bij mij vandaan ...
Een 4-takt is toch net als een 2-takt ook tonaal Bert? En turbines a-tonaal/ruis?... Maar het is een viertakt, en die maken per definitie vanwege het ontbreken van tonaal karakter, maar 76 dB volgens onze geluidsrapportage![]()
![]()
...
Een 4-takt is toch net als een 2-takt ook tonaal Bert? En turbines a-tonaal/ruis?
Desondanks Cor, heb je zo wel een kleinere veiligheidsmarge onder beroerde omstandigheden (accu minder, elektronica minder, per ongeluk toch ver weg, andere zenders).
Hoi Ron,
Ja het is ook maar voor even om alles uit te proberen. Ik had nog geen Futaba zender.
Inmiddels heb ik een mooie FX20 van Futaba en ga daar mee aan de slag.
Maar zoals ik al zei. de KDS 7XII heeft mij nog nooit teleurgesteld en is voor het geld een prima zender, zeker voor dichtbij is er niets aan de hand zelfs als de accu leeg raakt geeft ze gewoon een alarm etc. etc. het is allemaal in stellen. Ik vlieg er mijn (Electro 500 mee) en dat gaat erg goed!
Sterker nog, Ik adviseer deze zender voor het (gewone electro) heli gebeuren, want qua prijs kwaliteit is deze RX de beste!
Natuurlijk hebben jullie meer ervaring met brandstof en zo en daarom vindt ik deze forums zo leuk!je leert van elkaar!
Onlangs dacht ik aan Spectrum maar van collega vliegers hoorde ik dat deze zenders de gewoonte hebben met elkaar te binden zonder dat jij dat wil. Dat is echt slecht want dat kan met KDS totaal niet!
En onlangs crashte een collega vlieger met zn SAB Goblin omdat hij het verkeerde model in zijn Futaba had gekozen!
ook dat kan met KDS niet ! zomaar een paar voorbeelden!!
Cor