Waarom:
* Beste prijs/kwaliteit verhouding
* Zeer goede recensies
* Bewezen systeem
* Financieel gezond bedrijf Hitec
* Ligt goed in de hand voelt duurder aan
* Geintergreerde Telemetrie
* Betaalbare ontvangers ( vooral in de UK € 58 ( 9 kan ) € 38, ( 7 kan )
* Touche screen
Was ook wat mij over de streep haalde inmiddels meer dan een jaar geleden en er is tot op de dag van vandaag geen enkele zender
in die prijsklasse met de zelfde mogelijkheden.
Ik gebruik nu ook de chinaklonen als ontvanger (Frsky) en ben tot nu toe onder de indruk.
Jammer dat Hitec zolang met een toegewijde indoor/parkflyer ontvanger wachtte (de eerste Minimas 6S (geloof dat hij 22 Euro zal kosten) met limited range zullen binnenkort beschikbaar zijn in Europa en dat is 3 jaar na lancering van deze zender eigenlijk gewoon te lang.....)
Daardoor gebruik ik nu ook de chinaklonen als ontvanger en ben tot nu toe onder de indruk van de 5 kanaals, heb nog twee 8-kanaals klonen liggen die op een vliegtuig wachten.....
Aan de hand van het voorbeeld van me kan ik Hitec één ding verwijten.....het duurt een eeuwigheid voor er bijkomende zaken voor deze zender beschikbaar worden (net als de updates ten andere van
gekende problemen, geen grote die je een toestel kosten, maar kleine zaken, zoals een timer die zich van 10 seconden vergist iedere 3 minuten en met versie 1.09 werd opgelost....die fout zat er al in bij de lancering....).
Het is ook niet zo dat ze 100 zenders in het gamma zitten hebben en daardoor wat achter lopen met updates.
Koop ik hem morgen opnieuw? absoluut, het de meeste gemene, dure en sexy uitziende zender...by far! (maar ik ben in deze niet objectief vrees ik ;-)
Stevo