F
florian96
Guest
ik ken die al. ik zit ook te dubben of ik de ff7 of ff9 haal. maar over de garantie had ik niet gedacht. dus wat is het beste? ff7 of ff9?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je kan je post ook aanpassen door op het ''Edit'' knopje te drukken., zodat je geen meerdere posts achter elkaar krijgt.
Koop een Futaba F7C(2.4 Ghz) en een goede 2ehands Align heli, vaak zitten hier al accu's bij en anders koop je die bij HK. Kijk ook een beetje rond voor een 2ehands lader die staan hier ook regelmatig te koop.Neem iemand mee die er verstand van heeft en je hebt een topset. Koop er ook een sim bij, phoenix bijv en je bent helemaal klaar.
Ben je ongeveer tussen 550 en 650 euro kwijt,( 2e hands spullen)
En heel eerlijk, koop in het begin een goede zenderset en een goede lader! kost wel geld maar achteraf ben je goedkoper uit. De Futaba F7C heeft genoeg te bieden om er de komende jaren mee vooruit te kunnen. Een goede lader kost gewoon geld ergens tussen 150 en 250 euro.
Koop anders eerst een sim met zender en spaar verder voor de rest.
Just my 2 cents![]()
Ja die zender is het, en voor 150 euro een complete heli is misschien iets te weinig. Spaar er dan wat langer voor en koop dan iets waar je plezier van hebt.
150 euro uitgeven en vervolgens een hoop ellende hebben dan is de lol er snel vanaf en dan koop je alsnog een betere of je stopt ermee. Vergeet niet als je direct knap spul koop dat het later ook veel gemakkelijker te verkopen is als je er vanaf wilt.
Een goede lader is bijv. een hyperion alleen dan moet er nog een aparte voeding bij.
Je maakt een paar goed punten Super John!!
als je dan toch voor een clone heli wilt gaan kijk dan eens voor een Copterx 450 SE V2, toch wel een stukkie beter als een HK.( ehirobo.com)
Of een RTF van Copter X of KDS.
150 euro voor een 450 size heli met zender is niet haalbaar en door op elektronica ed te gaan bezuinigen wordt goedkoop op de lange duur gewoon duurkoop.
Wat je zegt klopt.Als of een beginnende vlieger het merkt het verschil dat de servo,s werken tussen een F7 2,4Ghz en een FF9 35 Mhz omgebouwd naar 2,4 Ghz. Ik denk het niet.Dit is iets voor ervaaren piloten die al iets langer vliegen die merken het wel misschien.
Wat je zegt klopt.
Maar dat hij sneller is, is een feit.
En voor heli's is dat gewoon een pre.
Dus het is een slecht advies om een beginner met een net zo dure maar technisch veel betere zender, en met volledige garantie te laten beginnen?
Je kan ze maar 1x uitgeven, en als je die stap maakt kan je het beter gelijk goed doen.
Tot nu toe word er prima advies gegeven.
is er voor 200 euro echt geen leuke helikopter te koop? tweedehands?
2ehands misschien, misschien wel een Align ja, maar je zei een paar posts geleden al dat je geen 2ehands wilde...![]()