UPDATE:
Vandaag ben ik de blauwe threadlock gaan ophalen in de lokale winkel, niet goedkoop: Uhu medium threadlock, €9 voor 7,5g.
Toen ik thuiskwam, was - tot mijn grote verbazing - TNT langsgeweest: bestelling 4 is er!
Laat dit nou net de bestelling zijn waar de threadlock inzat... Net €9 uitgegeven bij de lokale winkel voor een kleine tube. Nooit had ik gedacht dat deze bestelling er ging zijn vóór volgende week. En volgende week heb ik vrijaf, daarom ben ik meteen naar de lokale hobbywinkel gegaan, om zeker te kunnen beginnen met bouwen. Enfin, ik kan er niks meer aan veranderen nu.
Dit is het volledige overzicht van bestelling 4:
1 x Turnigy Accucel-6 50W 6A Balancer/Charger
1 x Twin pach charge lead (zodat ik twee Lipo's tegelijk kan laden op de 6S aansluiting)
1 x 10CM Servo Lead (Futaba) (10pieces/set)
12 x Turnigy AA LSD 2200mAh (8 voor zender, 4 extra)
3 x 3mm Heat Shrink Tube (Yellow, Black & Red)
1 x Schuifpas
1 x TL-262 Threadlocker & Sealant (High strength) = gigantisch flesje
2 x TL-242 Threadlocker & Sealant (Medium strength) = gigantische flesjes
1 x HobbyKing Super Glue CA
1 x R/C Helicopter Pitch Gauge
1 x HXT 3.5mm Gold Connector
1.
De Turnigy Accucell-6 zou een heel goede lader moeten zijn. Straks even testen.
2.
De kabels die bij de lader horen. De stekkers zal ik moeten aanpassen.
3.
De adapter voor de lader, 12V 5A. Een oude voeding van een pc had ook gekunnen.
4.
12 AA Rechargeable batterijen. Deze heb ik besteld i.p.v. de Rhino Lipo die niet op voorraad was. Ik heb er slechts 8 nodig, 4 reserves.
5.
Deze had ik ook nog nodig: kabel om 2 Lipo's tegelijk te kunnen laden, krimpkous, verlengkabels voor de servo's, HXT 3.5mm stekkers voor de motor/ESC en pitch regelaar.
6.

De gigantische flesjes threadlock van HK (tot de helft gevuld): medium en high strength. Helemaal rechts Super Glue van HK, reeds gebruikt, helemaal top! Onderaan de kleine tube UHU blauwe threadlock waar ik me eveneens blauw aan heb betaald (€9).
We verwachten nog twee bestellingen, vooral bestelling 3 heeft een belangrijke inhoud.
In deze bestelling zit nl. m'n HK zender en ontvanger alsook de motor, deze onderdelen zijn van essentieel belang.
Verder ook nog een hoop reserveonderdelen.
Ik hoop echt dat deze bestelling volgende week alsnog toekomt zonder problemen, maar de hoop wordt kleiner. Dit pakket is echt al een hele poos onderweg.
Ik zou liegen, er is nog een kleine bestelling onderweg: een kabeltje voor m'n HK zender (om te kunnen simmen), gekocht via eBay