Hierbij de langverwachte foto's.
Dit zijn de foto's van bestelling 1, de HK450GT kit zelf.
1.
Het mooi afgewerkte carbonfiber frame.
Allereerst eens de kwaliteit van de boutjes bekijken, want dit was een probleem bij de andere versies van de HK450. Deze zijn van staal en lijken van zeer goede kwaliteit te zijn. Dus geen extra hardwarebag van KDS nodig voor het frame. Meeste boutjes zijn behandeld met threadlock, maar er zitten er ook een aantal los. Alle boutjes controleren en opnieuw borgen met threadlock dus!!!
In het frame zat nog een zakje met anti-rotation bracket en canopy bevestigingen.
Nog een foto, van bovenaan nu:
Kogellagers zitten ietsiepitsie scheef in het frame, mainshaft past niet perfect.
Verder alles prima.
2.
De hoofdrotor bestaat enkel uit metalen onderdelen. Deze gaat helemaal uit elkaar voor controle, daarna opnieuw assembleren en voorzien van de nodige threadlock.
3.
Zakje 1 (linksboven): landingsgestel.
Zakje 2 (rechtsboven): onderplaat frame, stangen voor bevestiging van de boom, paddlestang voor in hoofdrotor en opnieuw stalen boutjes voor op de meeste plaatsen.
Dan de staartrotor en aandrijfriem.
De staartblades, deze zien er van bedenkelijke kwaliteit uit.
En als laatste: twee aluminium bevestigingen voor de staartservo.
Nog een close-up van de staartrotor:
Nice!
4.
Maingear en de twee vinnen voor op de boom.
5.
Mainblades (de kwaliteit is duidelijk slechter dan de reserve-mainblades die ik heb besteld, eventueel ga ik de originele vervangen), boom, stang tussen staartservo en staartrotor en geleiders.
6.
Kromme canopy (door krappe verpakking, die buigt wel terug) en canopy stickers.
7.
Zakje met diversen: main blade houders, paddles, ballinks, straps, batterijvelcro, boutjes (stalen boutjes en gewone)
Tot zover de beschrijving van de bouwdoos van de HK450GT.
Ik moet wel zeggen, de kwaliteit overtreft m'n verwachtingen!