Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De Gyro doet het prima voor gewoon rondvliegen.
Is wel vrij gevoelig voor temperatuur, toerenwisselingen en trillingen wat ik om me heen zie.
Bedenk wel dat een gyro/staart servo vol continu aan het werk is, ongeacht je vliegstijl, ik zou een "merk" servo overwegen.
Zelfde geld voor de swash wat mij betreft.
Bezuinigen op de heli kan..., rekening houdend dat alles waarschijnlijk heel wat sneller slijt dan bij een Protos500 bijv (praktisch onderhoudsvrij voor honderden vluchten).
Over het vervangen van de staart naar Align....Ik zou persoonlijk langer doorsparen en gewoon een volledige Align Trex of MSH 500 gaan halen.
Bezuinigen op de electronica moet je wat mij betreft echt mee uitkijken, komen velen vaak op terug dat het goedkoper was geweest om gelijk goed spul te halen.
Kortom,
Een leuke "budget" setup op papier.
Praktisch in $$$ gezien zet ik er mijn vraagtekens bij.
al eens geprobeerd achteruit tevliegen of e tailslide te maken met een GY 401 (originele futaba?)
Die durft er zeker en vast uit te slaan (regelmatig gezien, nooit zelf gehad (kon nog niet zo vliegen))
Dan denk ik persoonlijk niet dat e 401b even goed kan/zal zijn...
mss voldoende vr e 450 heli, mr daz wss de maximale grootte...
met de gp750 v Align houdt de tail super!
Met alle respect, maar dit is echt onzin. Die HK401B presteert prima en is gewoon een clone van de zeer beproefde Futaba 401. In combinatie met een goede staartservo vliegt het superstrak, zie ook de vele films op YouTube (onder echt allerlei weersomstandigheden).
Ik zie op de foto dat je ook de TL 242 "loctite" hebt gekocht.
Ik heb deze zelf ook thuis staan en uitgeprobeerd en deze is gewoon TE goed. Hij borgt zo goed dat je kans hebt dat je de inbus kopjes dol draait.
Dus voor heli onderdelen te borgen is deze eigenlijk niet geschikt. Beter kan je gewoon de kleine flesjes van zap gebruiken deze borgen goed maar niet te goed.
gaat die HK401B en de futaba s9257 wel samen dacht dat ik ergen shad gelezen dat het niet goed samen ging?
deze setup heeft ook op mijn hk 450 gezeten en werkte goed.