Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt Erik! Ja, dat zwart en goud/geel vind ik ook een mooie combinatie. Ik zie aan de modellen uit die tijd (rond 1700) zowel in Engeland als Nederland dat dit de mode was op dat moment. Zie ook het model van de William Rex.Ik denk dat je voor het oog een beste aardige oplossing hebt bedacht Peter.
Super mooi kleurschema inderdaad dat model van st Albans. Goed gekozen!
Ik heb dat natuurlijk ook wel eens en lijm dan gewoon een snipper van het zelfde materiaal in de uitsparing. Als je dan direct (voorzichtig) schuurt voordat de lijm droog is, dan zie je van de reparatie niets meer en ook niet van de lijm.Hallo allemaal. Hierbij een update:
Even een vraagje. Op onderstaande foto in de 2 cirkels zie je dat 2 plankjes een hapje eruit hebben. Deze plankjes (fineer eigenlijk) splintert heel snel. Hoe zou ik dat kunnen repareren? Nu gaat er grotendeels een ornamentje overheen, maar ik moet zoiets toch kunnen fixen vind ik.
Bekijk bijlage 563754
Niets is wat het lijkt Peter, dat maakt deze hobby zo mooiHmm, veel te leren weer. Soms lijken dingen zo simpel. Maar dat is eigenlijk nooit echt zo
Niets is wat het lijkt Peter, dat maakt deze hobby zo mooi
Maarvandaag en maak er maar een mooie dag van..........
Haha, bedankt Timberwolf!
Herby! Thanks!Ook eenvanuit het buitenland
![]()
Bedankt Hans!Beetje laat maar van harte nog en succes met je bouw