HMS-victory Deagostini praat forum

Goed plan ron, Dat iets in 2011 nog 6 tot 10 weken levertijd heeft!!!!! Ik kan er natuurlijk ook gelijk eeeh, ongeveer 100 delen delen door 20 is 5 mappen bestellen. Of waren het er 120, in dat geval moet ik er dus 6 bestellen......... en een grotere kast..... of een groter huis. (moet nu denken aan; Help mijn man heeft een hobby) Hahahaha. Ik heb nog geen vrouw, dus dat scheelt haha

ik heb de delen 1/8 verwerkt en wacht op de rest.

maar ga volgende week op een lange vakantie , dus zie de onderdelen wel leggen als ik thuis kom.

dat verf paket kan intresant zyn by juiste prys.

fijne vakantie timberwolf!

We gaan je even missen.
IK hoop dan ook jou tips en raad te krijgen.

Groet ron

Pfff, heb net even gebeld, en werd me verteld dat de mappen nog niet los leverbaar zijn. De mappen werden bij de kado's geleverd. Waarop ik dus reageer dat er 1 map bij zit waar 20 delen inkunnen en dat die nu dus vol zit. Heb je wat aan.... Dit zijn toch volgens mij toch dingen waar je van te voren van uit kunt gaan dat mensen extra bij willen bestellen. Dus kun je die mogelijkheid toch geven??

whitestar401

Het vogende de mappen zijn nu nog niet leverbaar.
Omdat ze nu eerst alle kado pakket willen uitleveren!
In september/oktober kun je wel de mappen bestellen!
In maart volgend jaar kun je ook de koper plaatjes bestellen.

Groet ron

hallo mensen,

vraagje over die mappen ik had nergens gelezen of zo dat je de andere 5 er bij moest bestellen enig idee waar dit staat? en hoe duur zijn ze ongv (het zijn er nog 5 dus das best wat...)

gr tawik

deel 27

Ik heb deel 25 tot 28 ontvangen maar bij deel 27 klopt er iets niet.
bij dit deel horen er 2 houten latten te zitten van 6 x 4 mm en 300 mm lang, maar deze zitten er niet bij.
zijn er meer mensen met dit probleem??? :confused:

gr Coen

1 ste deel gekocht

i belgie is deel 1 juist uit dus ik moet nog veel delen wachten voor ik deftig kan beginnen

Ook ik heb deze kado's nog niet gehad!

Je ziet mensen het werkt als je hier praat over gemiste onderdelen en of delen.
Dan is het bouw draatje overzichtelijk!

groet ron

missende latten

Ook bij mij zitten de twee bedoelde latten niet bij deel 27. Heeft er al iemand gebeld inmiddels, zo ja wat was hun antwoord?

Blijkbaar heeft iedereen dezelfde dag gebeld ^^ Ikzelf heb ook gebeld met hetzelfde antwoord; dat ze inderdaad later geleverd werden.

Tevens heb ik ook gevraagd naar de mappen, maar daar konden ze mij nu geen antwoord op geven. Ze vroegen mij volgende week eens weer te bellen.

Back