Hobao Hyper 10 TT-e topic

Hallo,

Sinds zaterdag heb ik een Hobao hyper 10 TT-e.
Ik dacht ' misschien een topicje opstarten hopen dat er nog meer mensen zijn met hobao truggy :-) )

Nou dit is mijn eerste topic ik die ik open qua presentatie zeg maar.

Zijn er mensen die deze Hobao ook hebben ?
Ik zal binnenkort wel wat foto's posten van mijn Hobao :-D

Vul maar lekker aan zou ik zeggen.
Groeten Mathijs.
HyperTT-pic1.jpg

Laatst bewerkt:
Ja precies, hij rijd super en is super sterk !

En ja die kap het is allemaal geen pan ,Hobao maakt sws geen mooie kappen maar ik vind ze wel wat hebben :-p

Had hem voor kerstmis vorig jaar gehad. Zalige truggy en op de steerhubs en uprights na zeer sterke wagen :).

Ik heb er vorig jaar even over gedacht om er 1 te kopen.
Ik reed de Hyper 10SC (zalige auto) en veel van de onderdelen zijn onderling uitwisselbaar, vandaar.
Toch maar niet gedaan, er zijn geen wedstrijden voor deze auto , vandaar.
En als ik eerlijk moet zijn zie ik toch liever een 1/8 buggy als een 1/10 truggy, hoewel dat ze bijna even groot zijn.
Maar net als bij de Hyper 10Sc is er nog genoeg te tweaken en te tunen.
Je kan em met wat trukjes scherper laten sturen en er zullen ook wel alu onderdelen van te verkrijgen zijn van STRC.
Mathijs, wat heb je er voor motor en esc ingeschroeft?

Gewoon de standaard Hobao.

En ja de onderdelen van de Truggy kan ik niet veel vinden maar passen de sc onderdelen er ook op ?
En ja de ik vind 'm ook niet zo scherp sturen iid, wedstrijden doe ik niet jammer genoeg, ja soms héél soms een traininkje op de Mach :-D Ik hoop deze winter nog.

Ik had zo mn adresjes voor Hobao onderdelen, wel allemaal in Hong Kong.
Erg goedkoop!!
Soms zelfs de helft van de prijzen in NL of USA.
Maar die mag ik hier natuurlijk niet noemen!

Oh ja winkelbesprekingen mag niet maar links wel, of toch niet?
Het is i.i.g. een beetje sneu voor die Tilburgse winkel als ik mn buitenlandse ebay-leveranciers ga pluggen.

Back