Hobbyking 1/10th Brushless 4WD Short Course Truck

heb de motor eventjes los gemaakt, idd ik hoor het gezoem nu in de motor zelf. en het geluid wordt natuurlijk zwaarder als ik hem aan het tandwiel koppen.

welke motor zullen jullie dan adviseren bij hobbyking die op voorraad is.
en kan de esc van de auto een zwaardere aan, want heb nl niet zo'n groot budget want blijf aant repareren

inderdaad een zwaarder setje zou geen kwaad kunnen. maar voor je aankoopt vijs het motortje open en kijk of je er niks kan aan zien. lagertjes van de motor ook controleren!zonde dat ze dit zo verkopen . ze hebben allesinds betere motoren daar. ik zou er voolopig niet verder met rijden.

en als hij wel kapot is, zet er een ZWAARDER setje aan. Mij lijkt deze set namelijk veel te licht voor een 4x4!

Ik weet niet, maar misschien kun je eerst eens kijken of je niet gewoon de motor kan repareren? Er kan tussen de motor ook wat gekomen zijn, is bij mij ook gebeurt. Misschien een slecht contact? Weet ik veel, contacten checken is toch zo gedaan.

heb niets in de motor gevonden wat los zit of vuil is.
alles zag er schoon uit.
maar hoe weten we zeker dat het aan de motor ligt, en niet aan de regelaar?

heb hier nog een filmpje, want de regelaar knippert ook als ik 1 klikje gas geef en als ik op vol gas geef dan is het ledje groen en is het haperen weg.

hier het filmpje: 3kPvQPzIiB4[/media] - ‪short course truck probleem 2‬‏

naja, hopelijk weten we nu wat het zeker is, want dan kan ik dat opnieuw bestellen.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik hoorde het goed op het filmpje, ik kan het filmpje wel vanavond niet meer maken
kan je echt niet horen waar het nu aan ligt? want zou morgen de order willen bestellen want moet erg veel bestellen bij hobbyking en nu us het op voorraad

heb, net het geluid harder gezet toen was het te doen :p.
heb je geen andere esc waar je die motor aan kunt hangen?

um ja een gewone esc die in de cessna 182 van hobbykign zat, een gewone esc kan ik er toch gewoon aanhangen? dan moet ik wel weer alles eruithalen en weer opnieuw solderen

um ja een gewone esc die in de cessna 182 van hobbykign zat, een gewone esc kan ik er toch gewoon aanhangen? dan moet ik wel weer alles eruithalen en weer opnieuw solderen
als je voor 'gewone esc' een brushless esc bedoelt, ja.
wel opletten dat je de esc van de cessna dan niet verbrandt!

ja hang hem daar maar aan, als hij dan nog stottert is het de motor, stottert hij niet meer is het de esc. sluit wel zoveel mogelijk variabelen uit, dus graag zelfde accu gebruiken

het ziet er meer uit als een electronisch probleem dan mechanisch probleem (oftewel ligt aan je regelaar) , kijk in het boekje wat dat knipperen betekend en zorg dat je alles ff goed nakijkt qua instellingen en dat je lipo ook weer goed opgeladen is.

die motor is nog gewoon goed.

nah, heb hem eens aan een andere regelaar gehangen (van een hobbyking f35 jet) nu hapert de motor niet meer.

heb de regelaar van de auto gereset maar mocht niet baten.
ook andere instellingen in de regelaar geprobeerd, met bijv. alleen forward, maar mocht ook niet baten.

dus nu is zeker dat de regelaar kapot is? en wat kan er dan mee gebeurt zijn? er is soms een beetje water opgekomen
kan het zijn dat het een hij een te zware A heeft moeten leveren?

alvast bedankt.

Mvg, Marthijn.

Laatst bewerkt:
ja wat er juist is gebeurd zou jij eigenlijk beter moeten weten natuurlijk!
het kan inderdaad door water zijn .maar het kan even goed een andere reden hebben. nu daarover verder discusieren heeft geen zin.daarmee gaat je regelaar niet gemaakt zijn natuurlijk.een ideale budget-regelaar
die op deze wagen beter tot zijn recht zal komen vind je al voor 25€ incl verzending op HK.
dit is een mooi voorbeeldje!
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy TrackStar 1/10th Scale 60A Car ESC
natuurlijk zal je even niet kunnen rijden en dat is altijd balen!

nah, heb hem eens aan een andere regelaar gehangen (van een hobbyking f35 jet) nu hapert de motor niet meer.

heb de regelaar van de auto gereset maar mocht niet baten.
ook andere instellingen in de regelaar geprobeerd, met bijv. alleen forward, maar mocht ook niet baten.

dus nu is zeker dat de regelaar kapot is? en wat kan er dan mee gebeurt zijn? er is soms een beetje water opgekomen
kan het zijn dat het een hij een te zware A heeft moeten leveren?

alvast bedankt.

Mvg, Marthijn.

Heb de nieuwe regelaar vanmorgen al besteld toen ik wist dat het aan de regelaar lag :p

en heb toevallig ook nog eens die trackstar 60A regelaar gekocht. met programming card. want kan dus ook zijn geweest dat ik de hele tijd met de verkeerde instellingen heb gereden want bij deze regelaar die bij de auto zat, krijg je geen programming card.

Dus.. nu is het maar weer afwachten totdat ik de nieuwe regelaar heb.
ik ga daarna zeker een een filmpje maken van de hobbyking truck.

Back