Hobbyking 1/10th Brushless 4WD Short Course Truck

maar hoe werkt het als je hem waterdicht wilt maken? of ja dat het niet zo veel uitmaakt als je de auto perongeluk door vochtig of nat gras rijd?

ik raad het je zeker niet aan om zo standaard te rijden door nat gras enzo , dan moet je em in een balon proppen en dan die balon met een tie-rip goed dichtmaken. wat je ook kan doen is de chip plastidippen , dat moet je maar ff opzoeken hoe dat moet en wat dat is ;)

maar ik wil dit weekend gaan rijden offroad met m'n auto.
alleen zoals jullie dus weten is de regelaar kapot.
als ik hiermee doorrij, is dat slecht voor de motor?

maar kan ik nu nog ermee doorrijden of is dat slecht, want anders laat ik het achterwegen. als het niets uitmaakt voor de motor, kan ik gewoon doorrijden totdat de nieuwe regelaar er is of de regelaar helemaal kapot gaat.

Ik denk dat jullie dit niet willen geloven.

Heb de wires in een andere ontvanger geduwt en met een andere zender de auto bestuurd, en nu hapert de motor niet meer.
zodra ik weer de ontvanger die ik heb gekocht erin stop, en met een andere zender bestuur dan hapert de motor weer en knippert ook het rooie lampje van de regelaar.

maar wat is er nu kapot de ontvanger of de zender?
het is een setje van hobbyking nl. HobbyKing Online R/C Hobby Store : Hobby King GT-2 2.4Ghz 2Ch Tx & Rx

hopelijk ligt het aan de ontvanger want die kost niet veel.
er kan een spatje regen in de ontvanger zijn gekomen of water. en wat steentjes zaten erin.

Het kan ook aan de potmeter in je zender liggen. Dat ding meet de stand van je gashendel. Als die slecht is maakt hij niet altijd even goed contact, vandaar het stotteren.

en kan ik de zender dan openmaken en kijken of het daar aan ligt?
want je hoort het ook aan de servo, net alsof ik via de ontvanger steeds een golf van een signaal krijg.

ik heb dezelfde zenderset in m'n hpi e-firestorm flux en ik heb ook de hele tijd dat mn servo aan het tikken is , heb jij dat ook ?

ja precies hetzelfde heb ik ook als ik de zender van hobbyking gebruik, dat komt omdat de zender niet zo precies is. dat je de trim alleen kunt draaien.
als je een duurdere zender pakt, dan heb je dus weer een betere trim afstelling en kan de servo dit beter regelen.

maar wat moet ik nu doen een nieuwe ontvanger kopen? want hij heeft altijd goed gewerkt, totdat ik dus waarschijnlijk een keer door het water heb gereden.

nou, ik denk dat ik eerst gewoon een nieuwe ontvanger koop voor de 5 dollar kan ik dat gewoon proberen.

heb vandaag erg veel onroad gereden met een vriend van me.
alles werkt weer goed.

Back