Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Yes, ik heb vandaag gewoon weer kunnen rijden! Geen problemen meer met m'n ontvanger!!! Mythe confirmed...
Wij hebben lekker gereden, en de speedo van ben deed het super zonder problemen
en de extreme stock van Ben V liep weer als de brandweer. Ging sneller dan mijn tekin. Dus leuk die software maar zal het nu nog sneller kunnen denk je. In ieder geval werkt die extreme stock zeer goed (met een booster) en dat voor die paar centen.![]()
ja , nu een software die dat allemaal zelf uitzoekt wat het snelst is op basis van tijd en toeren. Gewoon rondrijden en die regelkaar leest wat er gebeurd en past de snelste stand in. Op basis van verzet. Is dat software matig niet mogelijk![]()
hey jan willem, probeer eens die turbo ramp op 3 te zetten als je dat al niet hebt. Motor temperatuur na 7 minuten 65 graden. Wellicht het proberen waard bij je 1/12. Wel de temperatuurmeter bij de hand houden en weer lager gaan met de rollout!.
@Alex, weet je wat ook leuk is om te proberen. boost 20 met turbo max met 0 delay en 3 ramp. = hard gaan met koude moter. Alleen de punch is wat veel dus opletten met gas geven anders zit je OVER de bocht ipv IN de bocht![]()
Hmm als je hem speciaal voor de baan gekocht hebt wel ja LOL. ;-))
Maar toch ff een vraag, kun je ook meerdere software versies in de lcd box zetten??
Ik wil nog wel eens switchen tussen no-timing en wel timing.
gtz
Volgens mij moet je na elk ITEM met ok de boel inladen...