Hoe bouw je een schans.

• Topicstarter Topicstarter mixit
  • Startdatum Startdatum
Nogal logisch van niet, je moet jumpen zoals een normale auto, dus springen en dan weer op de grond komen.
EDIT: Opstijgen vanaf een schans is bijna hetzelfde als volgas een heuveltje op..

Laatst bewerkt door een moderator:
nee twinstar, je meot doen als een auto: opstijgen en landen op een schanse, en ondertussen een looping maken;)

ja sorry savage, ff doorelkaar gehaald;)

suc6 twinstar, en aangezien je een beginner bent qua sprinngne, schansjes op 1 meter afstand:D

Zo'n standaard plastic schansje als ze b.v. bij Conrad en PK racing verkochten/verkopen is daar net niet genoeg voor ;) Die kromming is niet voldoende om 'm over het dooie punt te kunnen trekken ;)

Mijn ragbakje:

Laatst bewerkt door een moderator:
je mag ook wel een frontflip maken hoor ( is het tegenover gestelde als een backflip:sleepy:) wil wel zien hoe jij op kan scheppen

Ghegheghe ... Het kost wat moeite en kunde maar ook die heb ik al 's gedaan met de truggy uit het filmpje... Je moet wel remmen hebben die ineens zo goed als vast staan ;)

Ik heb d'r ook 1tje gemaakt toen was met de no-nitro cup in purmerend nam de schans vloog in de lucht en opeens kwam er 1 volgas tegen de achterkant onderkant. toen maakte ik d'r ook 2 enorm snel maar gelukkig kwam ik met geluk goed terecht.

Inderdaad, we hebben hem nu we genoeg tijd gegeven. Laat het filmpje maar komen ! Of krabbel je terug ?

Back