Hoe bouw je een schans.

• Topicstarter Topicstarter mixit
  • Startdatum Startdatum
Elk gestoord persoon die deze discussie volgt heeft gelezen dat ik spaar. Is het nu duidelijk ? Ik werk. Joehoe !

Hallo,
ik heb vandaag een ramp gemaakt en ik wou hem gewoon eens eventjes laten zien:D (daar ging dit topic eerst toch over).
img1110f.jpg

img1112a.jpg

img1113u.jpg

img1114d.jpg

Ik heb de rand wat afgeschuind met de tafelzaag zodat de overgang van grond naar ramp wat vlotter is.
ik zal wel een filmpje posten van de ramp in gebruik.

nice, je gaat er nog verassend ver mee springen denk ik

@ dikke hond:
niet zo overdreven joh!! laten we het bij prettig gestoord houden:twisted:

Cool ding RC-nooby !
Misschien kun je er nog iets extra aan doen om de overgang vlotter te laten gaan ? Lijkt mij nog best wel een harde klap.

(En ja, het topic gaat inderdaad over schansen, we waren een beetje offtopic)

Om maar weer even terug te komen op schansen.
Ik heb met mijn (stock) Slash 4x4 gemerkt dat een rechte schans mijn wagentje een neusduik laat maken, terwijl een 'holle' schans ervoor zorgt dat ie makkelijker horizontaal te houden is...

Cool ding RC-nooby !
Misschien kun je er nog iets extra aan doen om de overgang vlotter te laten gaan ? Lijkt mij nog best wel een harde klap.

(En ja, het topic gaat inderdaad over schansen, we waren een beetje offtopic)

Zou daarvoor plexiglas een optie zijn? En dan niet dat dunne bij de gamma vandaan, maar wat dikkere bij bouwplastics.nl? Plexi is met een heatgun in elke vorm te buigen namelijk.

Laatst bewerkt:
hallo
er wordt wel erg lang dradig over schans gesproken,maar op de skatebanen hebben ze toch diverse soorten schansen??!!
heb je ook geen onkosten om schans te maken en er mee lopen te leuren,
markioo

Laatst bewerkt:
dan zou je een klein aanhangertje (of fietskar voor de jeugd) moete verbouwen tot schans.
(schans-)Klep open en schans komt netjes op de grond.

Bij de buren stond een oude kast voor het grofvuil. 1 uur later onderstaande resultaat

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back