Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
2716992De 'cijfer'code van de filmpjes tussen youtube tags plaatsen. Quote mijn bericht maar eens, dan is het je meteen duidelijk.
En daarvoor kun je de hele handel tussen [plain] en [/plain] tags zetten. Dan doet het forum niets slims met de tekst, laat domwege de tekst/code zien.... bij het eerste youtube onder heb ik het ''e'' verwijdert, dat systeem denkt dan het is een film die komt ..
![]()
- Meer
- tekst
![]()
- opmaak
![]()
- tags
![]()
- en
- codes
- in
![]()
- www.modelbouwforum.nl/forums/misc.php?do=bbcode
Rechts uitlijnen![]()
Voor sommige tags zijn ook knoppen
beschikbaar werkt sneller, tekst selecteren
en op knop klikken
Centreren op pagina
Meer smileys :razz::showass:
www.modelbouwforum.nl/forums/misc.php?do=showsmilies http://www.modelbouwforum.nl/forums/misc.php?do=showsmilies
Mooi plaatje Uwe,is het waar dat je hier mee vliegt,dan heb je hem wel wel mooi op de blokjes terug gezet,overigens bouw je mooie heli- modellen,wat hebben we toch een mooie hobby,ook bedankt voor je hulp!Ron weet het alles goed, hoe het forum werkt,
je kan foto’s op jou account oploaden en hier plaatsen:
![]()
Je kunt geen koppeling naar foto's op je eigen PC maken, het forum kan niet bij die foto's, en kan ze dus niet ophalen en in discussie plaatsen....Mijn vraag is nu: kan ik via de URL koppeling nu ook foto's vanuit mijn eigen documenten makkelijk hier op plaatsen? ...