N
NOVA ROSSI
Guest
apart zo een knop heb ik nog nooit gezien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die knop stopt het vliegwiel danNOVA ROSSI zei:apart zo een knop heb ik nog nooit gezien
el_barto zei:jullie zeggen dat als je de uitlaatdicht houd dat je geen smering meer hebt maar ik denk dat dat niet echt waar is.
gerrit-1.10 zei:hoi ik doe altijd de rem erop dan valt ie ook wel uit
of je zet de auto tegen een rand aan of tegen iets dat vast zit of tegen je schoen aan en dan een klein beetje gas geven dus gewoon een tikje en dan valt ie ook uit bij mij tenminste wel ,
NMTRacer zei:gerrit-1.10 zei:hoi ik doe altijd de rem erop dan valt ie ook wel uit
of je zet de auto tegen een rand aan of tegen iets dat vast zit of tegen je schoen aan en dan een klein beetje gas geven dus gewoon een tikje en dan valt ie ook uit bij mij tenminste wel ,
Dat duid op een 'slechte' afstelling, te rijk om precies te zijn. Dit is niet verkeerd, maar je zal niet alles uit je motor halenMaar als je lang van je motor wilt genieten, gewoon zo laten.
Je tankje kan je gewoon leeg laten lopen, maar doe dat niet door het leeg te laten lopen in je brandstof blik. Het is beter om het in je vulfles te laten lopen... Daarna even starten en wachten tot hij afslaat, nog een paar keer herhalen en je motor is helemaal vrij van brandstof.
Groeten, Thomas
Mari zei:Vinger op de uitlaat... ook dat mag men komen proberen bij mijn Genesis... heb je zo'n mooi rood (verbrand) rondje op je vinger staan...
Nee zonder gekheid, ik heb een stukje siliconen tube aan de uitlaat zitten, anders zit continue mijn achteras onder de olie... ik hou nu dus gewoon mijn duim op het uiteinde van de tube... Doe dit alleen als ik om een bepaalde reden de motor uit wil hebben, normaal rijd ik altijd de tank leeg!
Eej wa voor Tube gebruik je dan ? gewoon Stuk plastic slang Smelt dat niet ?Mari zei:Vinger op de uitlaat... ook dat mag men komen proberen bij mijn Genesis... heb je zo'n mooi rood (verbrand) rondje op je vinger staan...
Nee zonder gekheid, ik heb een stukje siliconen tube aan de uitlaat zitten, anders zit continue mijn achteras onder de olie... ik hou nu dus gewoon mijn duim op het uiteinde van de tube... Doe dit alleen als ik om een bepaalde reden de motor uit wil hebben, normaal rijd ik altijd de tank leeg!