Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Han zei:Of een houtkachel en die stoken met je afval, je gecraste toestellen.
michiel b zei:@retep:
Je hebt gelijk, maar probeer maar eens mijn ouders te overtuigen, die kijken alleen naar de stookkosten :wink:
Han zei:Kunt ook gewoon een radiator daar doen.
Of een houtkachel en die stoken met je afval, je gecraste toestellen.
Han
retep zei:en wie zit er nou elke godgeklaagde dag 5 uur in z'n hobbyhok?
Pjoeter zei:Met god's gratie mag ik in de winter in de kamer knutselen.
Mijn hobbieruimte was jaren terug de zolder, tot er stiekem nog een "nakomertje" kwam...............dag zolder.
Nu zomers in het schuurtje 3 bij 5 meter, ruimte zat als ik het niet moest delen met 5 fietsen een wasdroger en een half ingebouwde vogelfoliere. :|
dutchhelipilot zei:Een beetje offtopic
Maar zo'n halogeen kachel geeft geen echte warmte maar voelt wel lekker warm aan.
![]()
Ik gebruik zo'n ding op 400 watt in de voortent en krijg het daar best op een aangename temparatuur. Stralings warmte geeft heel snel een warm gevoel.
het is maar even een tip
backntopic:
gr Remco
Moet je misschien hier eens je licht opsteken....Pjoeter zei:tot er stiekem nog een "nakomertje" kwam....
Ook zonder dikke trui en verwarming is het best te doen hoor.retep zei:een dikke trui er bij aan, en dan is het best te doen.
Gerard kom nou. Als je 39 bent en je ... zonder ..., mag je toch wel door je collega's op de risico's gewezen worden. :wink:Gerard_nl zei:guys, graag terugntopic: naar de hobbykamers
![]()