Hoeveel B/C vliegers komend jaar

Discussie in 'F3A' gestart door hezik, 26 sep 2009.

  1. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.401
    Locatie:
    Spijkenisse
    4 for sure, en nog een aantal extra waar ik zelf voor 99% zeker van ben dat we die volgend jaar niet meer zien:)

    Da's een feit:p
     
  2. hezik

    hezik Guest

    Ok.. ik streep er ook eentje weg waarvan ik zeker weet dat het niet dezelfde is als jij.

    Dan komen we dus idd op 5 afvallers. Blijft het teveel om nog B+C op 1 dag te doen.
     
  3. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.401
    Locatie:
    Spijkenisse
    Klopt, of we moeten met z'n allen gaan accepteren dat we maar 2 rondes vliegen, en ik spreek voor minimaal 90% van de vliegers als ik zeg dat dat een ongewenste situatie is.....
     
  4. Airmartin

    Airmartin

    Lid geworden:
    19 jul 2006
    Berichten:
    270
    Locatie:
    Langbroek
    Hoi Alex,

    Iedereen mag kopieren en knippen en plakken met mijn post.
    Zo komen we hopelijk snel aan een redelijk kloppende lijst.
    Dus wie iets weet, ga je gang.

    Tevens zijn er diversen in de B die willen (proberen) zich in de A in te vliegen.
    Jij geloof ik ook toch? Dus een (A) achter je naam.
    De A invliegdag wordt druk!!!!
     
  5. hezik

    hezik Guest

    Idd.. het kon de afgelopen jaren niet anders, maar voor komend jaar zou ik dat toch onacceptabel vinden, tenminste, dat wil zeggen, als er niet alles geprobeerd is om dat te voorkomen.

    Kijk, als men velden/juryleden gaat proberen te regelen en het kan gewoon echt niet (splitsen).. tsja.. wat moet je dan.

    Het zou ook al helpen om de deelname door buitenlandse kandidaten in de A te laten vallen (werd toch geen gebruik van gemaakt) en de A van 15 naar 20 deelnemers te zetten.. maar dan nog red je het niet.

    De invliegdag gaat een crime worden. Zoals ik er tegenaan kijk.. Michel Knol, Bert vd. Vecht, Haijo Berendse en Roy Oostema zullen de 1e vier invliegplaatsen wel onderling verdelen. Dan blijven er dus nog 2 plaatsen over voor al die andere vliegers.. oef..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2009
  6. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.401
    Locatie:
    Spijkenisse
    Dat is wel redelijk demotiverend voor iemand die nu twijfelt om te gaan trainen voor de invliegdag:D
     
  7. hezik

    hezik Guest

    Ach jij hebt al genoeg motivatie aan het feit dat ik zeg dat je mij er niet meer ondervliegt ;) Toch? :p
     
  8. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.401
    Locatie:
    Spijkenisse
    Ik kan niet ontkennen dat dat een goede stimulans is ja:D:cool:
     
  9. Airmartin

    Airmartin

    Lid geworden:
    19 jul 2006
    Berichten:
    270
    Locatie:
    Langbroek
    Henri,

    Hoewel je voor de C je niet hoeft in te vliegen, het nu juist de bedoeling dat iedereen
    mee mag (kan) doen. Kan ik me indenken dat er diverse nieuwe (waaronder ik) niet
    op een redelijk niveau meedraaien en in de loop vh jaar toch afhaken.

    Je zou bv de eerste wedstrijd B en C over 2 dagen kunnen splitsen en daarna bekijken wie er
    doorgaat.
    Wat je zou kunnen doen is dat bij de 1e wedstrijd vanaf plaats 11 in de C
    je vooraf de startgelden voor de overige wedstrijden moet voldoen.
    Zo haken de niet serieuze deelnemers af en voor anderen (mij) is het een stok achter
    de deur om niet af te haken.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2009
  10. hezik

    hezik Guest

    Dat zou op zich kunnen inderdaad, maar ik ben er meer voorstander voor om gelijk geheel te splitsen. Als dan aan het eind van het jaar blijkt dat het toch rustiger was dan verwacht, kun je het jaar erop weer gaan bedenken wat je moet doen.

    Verplichte voorinschrijving en betaling ben ik ook grote voorstander van, op zich is het wel een goed plan om dat na de 1e wedstrijd te doen, zodat inderdaad iedereen wel de kans heeft om min of meer ongestraft een keer te snuffelen.

    Halverwege het jaar tot de conclusie komen dat het toch veel mensen blijven, en dan voor nog 2 wedstrijden nog 2 nieuwe velden regelen, zie ik niet gaan gebeuren.

    Wat betreft het niveau.. na 1 januari start het utrechtse drilling programma voor aankomende vliegers.. ook Martin Vening zal er dan aan geloven ;)

    Die looping was niet rond! DROP AND GIVE ME TWENTY!
     
  11. Airmartin

    Airmartin

    Lid geworden:
    19 jul 2006
    Berichten:
    270
    Locatie:
    Langbroek
    Misschien tijd voor een nieuwe Poll?
    Welke vliegvelden zijn favoriet voor F3A wedstrijden?

    Persoonlijk zou ik de invliegdag voor de A wel in Utrecht MVC-MN willen zien.
     
  12. hezik

    hezik Guest

    Dat zou uiteraard ook mijn voorkeur hebben, maar zal toch iets zijn tussen de SC en de clubbesturen. Wat mij betreft doen we alle wedstrijden in Utrecht, maar ik vermoed dat er dan wel eens wat weerstand zou kunnen ontstaan zo her-en-der :p
     
  13. Airmartin

    Airmartin

    Lid geworden:
    19 jul 2006
    Berichten:
    270
    Locatie:
    Langbroek
    Val ik mischien toch nog wat af, of de ziekenauto moet mischien wel komen.
    (Eh, niet voor mij, maar voor de drilling instructer met een vliegtuig in zijn nek.)

    1 januari al? shit, ik heb hulp nodig om mijn 2 sebart kisten klaar te maken.
     
  14. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.401
    Locatie:
    Spijkenisse
    Kan ik mee leven, ben al vaak genoeg naar Stadskanaal en Ter Apel geweest voor wedstrijden (F3A-X) dus met Utrecht kan ik goed leven:p
     
  15. hezik

    hezik Guest

    Ah, Martin, we hebben ook altijd nog de 'helionderdelen-terugwinnen-met-prestaties' trainingsmethode. Je mag ook op 1 januari je Ferrari inleveren en dan krijg je bij elke gevlogen voldoende een onderdeeltje terug :)
     
  16. Airmartin

    Airmartin

    Lid geworden:
    19 jul 2006
    Berichten:
    270
    Locatie:
    Langbroek
    Mijn Ferrari? Die nooit, daar mag echt niemand anders mee spelen dan ik.
    En in onderdelen terug? Echt niet.

    Hoewel er leden op de club zijn, die het motorgeluid van mijn ferrari niet kunnen waarderen en vinden dat ik
    hem moet ombouwen tot:
    Photo
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2009
  17. roeleveld

    roeleveld

    Lid geworden:
    20 mrt 2008
    Berichten:
    310
    Locatie:
    De Meern
    Zonde van het vliegtuig.
    Daar zijn trouwens andere oplossingen voor :cool:. Maar die kan ik beter niet op een publiek forum noemen.....

    Kan je daar de jeugdleden niet voor inzetten?
    Dan kunnen ze nog een extra zakcentje verdienen om hun eigen vliegtuigen te financieren... ;)
     
  18. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.401
    Locatie:
    Spijkenisse
    Uhm heren, dit past weer beter in het MVCMN topic;)

    Hier graag het F3A verhaal:)
     
  19. Hans Meij

    Hans Meij

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    3.540
    F3A wordt een MVCN verhaal.
     
  20. Airmartin

    Airmartin

    Lid geworden:
    19 jul 2006
    Berichten:
    270
    Locatie:
    Langbroek
    Klopt, het MVC-MN F3a Team komt naar je toe komende zomer.

    12 Vliegers
    12 Coaches
    1 Teamleider
    8 Verzorgers
    1 Arts
    1 Mentalcoach
    2 Psychiaters (oa. voor de Juryleden)
    20 Chearleaders
    En nog veel meer Fans.

    Dus graag alleen vliegvelden uitzoeken waar onze VIP-Tourbus kan parkeren en draaien.
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina