Hoeveel B/C vliegers komend jaar

Discussie in 'F3A' gestart door hezik, 26 sep 2009.

  1. Hans Meij

    Hans Meij

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    3.540
    Krijg net een belletje van de DSB dat ze af zien van de sponsoring. Moet nu toch met jouw bus Martin.
     
  2. Airmartin

    Airmartin

    Lid geworden:
    19 jul 2006
    Berichten:
    270
    Locatie:
    Langbroek
    Hans, DSB was nu juist onze hoofdsponsor.
    Bus is inmiddels geannuleerd, maar we hebben een goed alternatief gevonden.

    [​IMG]
     
  3. roeleveld

    roeleveld

    Lid geworden:
    20 mrt 2008
    Berichten:
    310
    Locatie:
    De Meern
    Vergeet ook de vrachtwagen combinatie voor de vliegtuigen niet.
    [​IMG]
     
  4. Airmartin

    Airmartin

    Lid geworden:
    19 jul 2006
    Berichten:
    270
    Locatie:
    Langbroek
    Sorry, maar die wordt helaas ook ietsje kleiner.
    [​IMG]
     
  5. Airmartin

    Airmartin

    Lid geworden:
    19 jul 2006
    Berichten:
    270
    Locatie:
    Langbroek
    Nu maar weer snel back on topic.

    Wie kan de voorlopige deelnemerslijst aanvullen met juiste gegevens?
    Wie heeft laten weten dat hij/zij er in 2010 wel of niet bij is?
    Plakken/Knippen gewenst.
     
  6. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Over een ruim een maand staat de eerste wedstrijd al voor de deur:) (Oss)

    Afgelopen maanden (o.a. door het weer) niet heel veel getraind nog helaas. Mijn plannen om A te gaan vliegen heb ik voor dit jaar laten varen omdat ik ook meedoe aan de F3A-X en F3M, en het daar te vliegen programma (B klasse en nationaal) aardig wat training vergt om netjes te kunnen vliegen. Als ik nu voor de A had willen gaan, dan had ik me daar 100% voor moeten gaan inzetten, die tijd heb ik helaas niet......

    Komend seizoen dus weer in de B.

    Heeft verder iedereen de winter overleefd?:D
     
  7. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    Jahoor, winter wel overleeft. F3P he, dat houd die duimen wel soepel.
    Vraag me wel af hoe dat buiten gaat, naar boven tuuren enzo.

    Mijn Angel staat er nogsteeds zo bij als in het topic, met kapotte regelaar en stekkers. Heb nogwel een regelaar die ik kan overzetten
    Heb er dus 4 maanden en 1 week niet meer meer mee gevlogen :eek:

    Of ik naar de 1e wedstrijd kom staat nog niet 100% vast...
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  8. Robinio

    Robinio

    Lid geworden:
    15 aug 2003
    Berichten:
    973
    Locatie:
    Deventer
    Ik ga wel meedoen, ik denk in de B om de turnaround te kunnen oefenen voor de indoor, niet omdat ik enige kans denk te kunnen maken! De eerste wedstrijd zal ik alvast gaan missen, dan heb ik een pylonrace wedstrijd die ik belangrijker vind. Maar op de overige dagen moet ik volgens mij wel kunnen.
     
  9. Henri Zikken

    Henri Zikken Guest

  10. rwijnhov

    rwijnhov

    Lid geworden:
    3 nov 2008
    Berichten:
    1.464
    Locatie:
    St.Anthonis
    Mag als federatie lid gewoon mee doen met f3a knvvl wedstrijden? Of je moet je eerst ook lid worden van de knvvl?
     
  11. Hans Meij

    Hans Meij

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    3.540
  12. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
  13. rwijnhov

    rwijnhov

    Lid geworden:
    3 nov 2008
    Berichten:
    1.464
    Locatie:
    St.Anthonis
    Ok dus zelf al word ik knvvl lid. Dan moet ik dus ook nog een knvvl brevet halen ondanks dat ik al een brevet heb van de federatie?
     
  14. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Kennelijk wel ja. Maar dat brevetje is zo gehaald hoor, ik ben KNVvL instructeur en examinator, en er is vast nog wel iemand aanwezig. Dan doe je ff snel 2 vluchtjes en je bent klaar. Desnoods op de wedstrijd zelf nog even. (wel ff overleggen natuurlijk met de organisatie)
     
  15. rwijnhov

    rwijnhov

    Lid geworden:
    3 nov 2008
    Berichten:
    1.464
    Locatie:
    St.Anthonis
    Ok eens even kijken hoe snel ik mijn conversie klaar heb en de f3a kist goed vliegend heb. Dan moet het er toch maar eens van komen.
     
  16. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Denk je wel aan de 80db?;)
     
  17. rwijnhov

    rwijnhov

    Lid geworden:
    3 nov 2008
    Berichten:
    1.464
    Locatie:
    St.Anthonis
    Ja daarom ben ik nu ook met de conversie bezig. Met de fg-36 ging 80db icm. die kist gewoon nooit lukken. Ik hoop de 160fx met stille demper icm. de kist wel op 80db te krijgen. We gaan het beleven.
     
  18. Henri Zikken

    Henri Zikken Guest

    Dat kan natuurlijk niet. Piloten mogen, naast de wedstrijdvluchten, voor of tijdens de wedstrijd niet vliegen.

    Ik zou even de KNVvL vragen; het zou mij niets verbazen als het federatiebrevet tonen voldoende is voor het verkrijgen van het KNVvL brevet.
     
  19. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    yep, net zoals je een clubbrevet gelijk kunt omruilen voor het knvvl brevet.
     
  20. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Anders gewoon een keertje komen gastvliegen bij een KNVvL club, heb je in 10 minuten je brevet. De regel van niet vliegen door piloten is denk ik niet in het leven geroepen om brevetje halen tegen te werken:) Maar goed, daar ga ik niet over, dat zou je moeten navragen, ik kan me voorstellen dat het bijv. een kwartiertje vóór het begin van de wedstrijd wel mogelijk is.
     

Deel Deze Pagina