Hoeveel B/C vliegers komend jaar

Discussie in 'F3A' gestart door hezik, 26 sep 2009.

  1. wvr

    wvr

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    2.869
    Locatie:
    Velserbroek
    Amen.....
     
  2. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.401
    Locatie:
    Spijkenisse
    Pfoe Job, je bent weer lekker gezellig:( Wellicht nog steeds niet de functie door van smilies op forums, maar het is al goed hoor......

    Voor wat betreft mijn eventuele deelname aan de A; ik doe naast de F3A-B ook mee aan de X en F3M, en aangezien ik mezelf niet kan opdelen om alles tegelijk te doen..... (trainen)

    Daarbij heb ik afgelopen jaren ook diverse malen gejureerd en geschreven, zowel in de f3a als in de X. Daarnaast ben ik nog instructeur, en bestuurslid van een modelvliegclub, dus kom a.u.b. niet met domme uitspraken dat ik niks heb gepresteerd/gedaan voor de sport en modelvliegerij.

    Als het op communiceren aankomt, heb jij (Job) heel wat meer te leren dan mij, getuige de bovenstaande post.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2010
  3. jobverkerke

    jobverkerke

    Lid geworden:
    30 mei 2005
    Berichten:
    307
    Locatie:
    Tilburg
    Ik zeg maak er een poll van. Ben ik erg benieuwd hoe modelbouw NL daarover denkt!

    Jouw zelfreflectie is namelijk onder de maat. Je hebt op geen enkele manier in de gaten hoe jij overkomt op andere mensen. Maak een poll, en je zult het bewijs zien! Maar aangezien jij een dik bord voor je neus hebt hangen zul je dat vast niet doen.
     
  4. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Yeah, ik sta alvast op de 3e plaats! (Nu daar nog te blijven :))
     
  5. jobverkerke

    jobverkerke

    Lid geworden:
    30 mei 2005
    Berichten:
    307
    Locatie:
    Tilburg
    Veel succes Niek, als jij de stijgende lijn van vorig jaar en het indoor seizoen voortzet dan komt dat wel goed!
     
  6. Henri Zikken

    Henri Zikken Guest

    :yes:

    en hij weet natuurlijk ook wel dat ik 'm dan de oren was ;)

    komop mensen.. hou het een beetje leuk hier :)
     
  7. Bas roR

    Bas roR

    Lid geworden:
    2 aug 2008
    Berichten:
    529
    Locatie:
    Rotterdam
    Communiceer AUB eens op een normalere manier.
    Ik vind het maar een raar antwoord op iets dat kennelijk gekscherend gezegd wordt.. vier woordjes!

    ..maar ik zal wel een hele voorgeschiedenis missen.
     
  8. Erik1980

    Erik1980

    Lid geworden:
    12 jan 2009
    Berichten:
    1.430
    Locatie:
    Hellevoetsluis
    Ik zeg: back on topic!!
     
  9. Henri Zikken

    Henri Zikken Guest

    Los het sportief op, Winfried kan Alexzzz in de B nog alle hoeken van de box laten zien :)
     
  10. jobverkerke

    jobverkerke

    Lid geworden:
    30 mei 2005
    Berichten:
    307
    Locatie:
    Tilburg
    klopt inderdaad, bovendien 16449 keer 4 woorden kan een hele boel crap bij elkaar opleveren!

    Daarom is het soms nodig om iemand eens aan te spreken op ongepaste manier van communiceren.

    Back on topic inderdaad. We staan op de vooravond van een mooi nieuw F3A A/B/C seizoen!
     
  11. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.401
    Locatie:
    Spijkenisse
    Moet je nagaan hoe erg iemand zijn best moet doen om daar in 288 berichten al boven uit te komen;)

    Daarom hoop ik ook dat je op korte termijn jouw persoonlijke frustraties opzij kunt zetten, en niet in alles wat ik zeg alleen het "slechte" leest. Overigens zegt dat dan meer over jou (dat jij het op een bepaalde manier opvat) dan over mij (zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten). Ik verbaasde mij alleen over het feit dat wvr jarenlang A vloog, en nu ineens B. Dat jij daarna een heel zwamverhaal plaatst met allerlei persoonlijke aanvallen, prima:)

    Inderdaad, hier sluit ik mij bij aan!
     
  12. Henri Zikken

    Henri Zikken Guest

    Ach welnee, dat is een prestatie van niets, ik kom er met m'n 107 berichten al overheen :)

    Ik denk dat de A klasse toch wel iets is waarvoor je moet trainen, ook vanwege de 55% regel, maar ook gewoon omdat dat wel 'zo netjes' is. Onvoldoende of niet voorbereid meedoen aan de A is wat mij betreft 'not done'. Als iemand dus de keuze maakt om, bij gebrek aan voorbereiding, B te gaan vliegen, kan ik daar alleen maar respect voor hebben.

    Dat is in feite dezelfde keuze als die jij maakt Alexzzz.. het is niet zo dat als je P09 goed vloog, je zonder oefening P11 ook 'wel even goed zult vliegen'.
     
  13. 1crash2often

    1crash2often

    Lid geworden:
    20 nov 2005
    Berichten:
    1.020
    Locatie:
    Epe
    zo, tot nu toe 10 B-vliegers en 6 C-vliegers....Da's toch wat weinig! Mensen, meld je aan!

    Volkert
     
  14. Erik1980

    Erik1980

    Lid geworden:
    12 jan 2009
    Berichten:
    1.430
    Locatie:
    Hellevoetsluis
    Als ik voldoende kan trainen, doe ik een aantal wedstrijden C mee.
     
  15. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.401
    Locatie:
    Spijkenisse
    Gaat goedkomen Erik:) Komend weekend kan Bas je wel helpen, daarna gaan we weer stevig aan de training:p (en 1e wedstrijd uiteraard alles goed observeren)
     
  16. 1crash2often

    1crash2often

    Lid geworden:
    20 nov 2005
    Berichten:
    1.020
    Locatie:
    Epe
    Alex, heb jij ondertussen trouwens al met je High Society gevlogen?
     
  17. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.401
    Locatie:
    Spijkenisse
    Ha Volkert:) Nee, heb de 3.30 meter Yak eerst afgemaakt, en had daarna geen zin even om verder te gaan..... (complete setup is wel in huis) Komt nog wel, even zin maken eerst. Ben sowieso erg tevreden met de Evolution, dus dikke kans dat ik dit seizoen daar ook mee blijf vliegen:)
     
  18. Jan scholten

    Jan scholten

    Lid geworden:
    8 sep 2002
    Berichten:
    1.466
    Locatie:
    veldhoven,nl
    Max heeft zich zojuist ingeschreven voor C in Oss
     
  19. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    En waarmee gaat hij vliegen?
     
  20. Jan scholten

    Jan scholten

    Lid geworden:
    8 sep 2002
    Berichten:
    1.466
    Locatie:
    veldhoven,nl
    @Nando,

    zo als het er nu uitziet..zijn sebart sukhoi 50 met kleine uitslagen.. daarna maar zien of het leuk is en dan meteen een nieuw kistje aankopen.
    weet nog niet wat.. sta altijd open voor tips.

    en jij?
     

Deel Deze Pagina