Home-Made Cross baan

muhhahah, de baan is af! :D:cool:
op 1 ding na de afzetting nu is het niet zo zichtbaar
kan morgen helaas niet rijden omdat ik het te druk heb
en nitrocar gaat morgen naar disneyland parijs, dus kan daar niet zomaar gaan crossen,
maar zondag gaan we zeker crossen ! :banana:

muhhahah, de baan is af! :D:cool:
op 1 ding na de afzetting nu is het niet zo zichtbaar
kan morgen helaas niet rijden omdat ik het te druk heb
en nitrocar gaat morgen naar disneyland parijs, dus kan daar niet zomaar gaan crossen,
maar zondag gaan we zeker crossen ! :banana:
'Tuurlijk wel, gewoon doen. ;)
Heb daar overigens in de buurt eens op een camping gezeten en als ik het me zo herinner heb je daar ook best leuke plaatsjes om te crossen.

Oh, en doet eens foto's maken. :D

@YoepDL:was die camping toevalig naast een voetbalveld ?
tja daar zomaar gaan rijden (ik weet het niet :p )
foto's van de omgeploegde tuin komen eraan dat de baan er al inzit heb ik nog geen foto's van

we hebben nog geen foto's maar die maken we zeker zondag omdat nitrocar op vakantie is ga ik niet zomaar in zijn tuin bezig zijn :-)
maar ik kan je verzekeren dat het er goed uitziet ik heb al wel foto's van toen het omgeploegd werd, die zal ik posten

foto's :
full

full

en hoe het er uit ziet :
full

groen= een hoge bocht
rood= pitstop :-)
blauw= daar gaan we staan :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Heey Nitrocar en Wapske,

Zou ik misschien een keertje langs mogen komen. Ik woon in Tilburg dus...

Nouja hoor het wel, Groetjes Keanu

tuurlijk mag dat,
er zijn hier in moergestel zover ik weet nog 3 anderen nitrorijders die niet op dit forum bezig zijn,
en die willen ook wel langs komen,

Oké cool:D
Maar eerst zorg ik ervoor dat mijn servo en alles het weer goed doen;)
Nouja dan zie ik je vast nog wel. Groetjes Keanu

(kleinen/grote) tegenslag , mijn broer wou graag even onze baan zien dus zijn we er even heen gefiets wat blijkt nou het is opnieuw omgeploegd dus kunnen we weer opnieuw beginnen maar het kan ook zijn dat het nog word platgemaakt,

(kleinen/grote) tegenslag , mijn broer wou graag even onze baan zien dus zijn we er even heen gefiets wat blijkt nou het is opnieuw omgeploegd dus kunnen we weer opnieuw beginnen maar het kan ook zijn dat het nog word platgemaakt,

hadden jullie hem al gemaakt dan?
die baan op paint ziet er goed uit joh!
wapske nog veel plezier aan je neon mt?

mvg,
Ruud

de baan was al af :-)
aan mijn neonmt heb ik nog veel plezier allen hij start wat moeilijk dus gaan we morgen even terug naar de winkel,
tja nu maar hopen dat het ook nog geëgt(platmaken) wordt zodat we zondag zeker kunnen rijden

de baan was al af :-)
aan mijn neonmt heb ik nog veel plezier allen hij start wat moeilijk dus gaan we morgen even terug naar de winkel,
tja nu maar hopen dat het ook nog geëgt(platmaken) wordt zodat we zondag zeker kunnen rijden
Als hij al af was, wie heeft hem dan opnieuw omgeploegd...?

de vader van nitrocar, omdat het nog niet goed was om gras te zaaie voor zijn eigenstuk en dat had hij volgensmij al wel verteld maar dat zijn we vergeten, nu word het niet meer omgeploegd en gaan we vanavond maar weer opnieuw beginnen heeft iemand misschien een idee om het wat sneller vlak te krijgen ?

mannen : we zijn al bijna klaar ( alweer ja) ik denk dat we vanavond ook de eerste rondjes zullen rijden :zon: hier even een fototje :

full

nu nog een klein stukje maken en nog wat bijwerken/goed platmaken

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien een rare vraag, maar is de baan niet erg smal? Weet niet hoe breed een baan van een club is maar lijkt mij lastig inhalen:confused:

Bij ons in Helmond is de baan minimaal 3mtr en dus op sommige stukkenbreder. En hij is dacht ik +/- 360mtr lang. Voor een baan waar wedstrijden gereden worden is volgens mij 3mtr vereist.
En dan is die af en toe nog te smal lol

de baan is af :-)
we hebben niet egt de baan breedte overal gemeten maar de baan rechts achterin op de foto ( daar zie je hem niet helemaal) die is het kleinst,
maar ik denk dat we overal toch een breedte van 200-250 cm hebben en ik denk dat dat wel genoeg is voor een baantje in je achter tuin :-)
morgen gaan we er voor het eerst op rijden eerst even wacht tot nitrocar uit school is want die had maar anderhalven week vakantie en ik 2 weken :P
ik zal nog wel wat foto's maken

Back