Home-Made Cross baan

waarom ga je het eerst frezen en dan pas ploegen ?? te zal toch echt anders om moeten wil je het beste resultat krijgen
en nu je bezig bent laat je het gelijk draineren en kilveren
of dat dan niet
en ff kleine vraag hebben jullie iemand in de groep die die machines regelen kan of huren jullie die wat dan wordt het een duren baan denk ik :p
gr hubert

ons pap huurt het :D
En we hadden een al een frees maar daarmee kwamen we er niet doorheen maar nu gaan we het eerst ploegen en dan eggen of hoe je dat ook spelt :D (plat maken)

dacht dat jullie pap's kennis het kwam doen :p
en nu wordt de baan groter omdat we nu de ruimten kunnen bekijken zonder planten

Wapske zijn auto is ingereden en mijne doet het ook weer goed :D
En morgen word het omgeploegd en dan met 3 man sterk de baan bouwen :D
Dus dat word leuk :D

suc6 wapske en nitrocar super leuk dat jullie een baan hebben. Ik heb strax ook mijn rustler :smile: zou graag is langskomen maar is iets te ver :razz: Hoop dat et er gezellig zal worden haha

Gr. Joey

Nitrocar, neem dit niet fout op :

Als je wilt dat mensen 'graag' je thread volgen, misschien best dat je je kleine postjes edit en niet steeds blijft nieuwe reply's aanmaken.

Ook post alleen echt 'nuttig' nieuws, niet dat ze 'vanavond pas komen' en dergelijke. Post gewoon stap voor stap met foto's, is al veel aangenamer voor te lezen snap je :)

Nitrocar, neem dit niet fout op :

Als je wilt dat mensen 'graag' je thread volgen, misschien best dat je je kleine postjes edit en niet steeds blijft nieuwe reply's aanmaken.

Ook post alleen echt 'nuttig' nieuws, niet dat ze 'vanavond pas komen' en dergelijke. Post gewoon stap voor stap met foto's, is al veel aangenamer voor te lezen snap je :)

Ik zal er op letten :D
Maar het is nou omgeploegd, dus morgen de baan bouwen.
Foto's komen morgen.

Back